  • Data: 2012-12-28 18:06:37
    Temat: Re: Prowadzenie/dokumentowanie projektu...
    Od: jacki <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-27 12:32, boryspower pisze:
    > Witam,
    >
    > Hobbystycznie programuję od dawna, ale na zasadzie "mam pomysł -> koduję" co jest
    raczej mało dojrzałym podejściem... i chciałbym to zmienić. Kilka razy próbowałem
    rozpisywać projekty "po swojemu" opisując funkcjonalność do której dążę itp, ale
    doszedłem do wniosku, że nie ma sensu wymyślać czegoś co już istnieje i przydałoby
    się skorzystać z osiągnięć innych, bardziej doświadczonych osób w tej dziedzinie...
    Pomysłów (moim zdaniem dobrych) mam sporo, ale żaden nie jest udokumentowany, więc
    też ciężko się sensownie zabrać za ich realizację.

    > I tu pytanie do Was - od czego powinienem zacząć chcąc nauczyć się porządnego
    prowadzenia/dokumentowania projektów? W szczególności chodzi mi o sytuację gdzie ja
    sam jestem project managerem i programistą, czasami też klientem. Znacie jakieś
    książki/tutoriale/kursy?

    > Pozdrawiam!

    UML