  • Data: 2012-12-30 20:42:52
    Temat: Re: Prowadzenie/dokumentowanie projektu...
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 09:55:49 UTC+1 użytkownik Baranosiu napisał:

    > [...]
    >

    > No to gratuluję, ja bez prowadzenia notatek i dokumentacji (i bez
    >
    > projektowania) nie radzę sobie z projektami większymi niż 2-3 tysiące
    >
    > linijek kodu (tzn. pół biedy jeszcze napisać gdy jestem we "flow" i
    >
    > projekt jest w miare prosty, ale coś zmienić po kilku miesiącach to
    >
    > już masakra :D)

    > "Bajerowanie" aplikacji to już inna sprawa (zwykle tego nie robię :D),
    >
    > wystarcza mi przejrzystość i tzw. "intuicyjność" obsługi (no ale to
    >
    > jest kwestia projektu a nie tuningu).

    > Łamigłówki są cool :D

> [...]

    dla mnie ta designerska strona (czyli glownie
    klecenie grafy/efektow) jest nieporownanie
    trudniejsza niz samo programowanie, mozna sie
    pochlastac wykonujac 900-t prób i czasem cos ładnie wychodzi ale zwykle nie bardzo

    (zeby cos zaprogramowac wystarczy zaprogramowac a zeby cos ladnie wygladalo
    czeba to czasem programowac 15 razy nim sie trafi na cos co wyglada a i tak
    posniej efekt sie moze posypac przy kolejnych dobudowach)

    np tutaj

    https://dl.dropbox.com/u/42887985/ma_ex_d.zip

    (skalowanie F3/F4 fullscr pageup, ew rozdzialaka control+3)

    cholerstwo nie wychodzilo az wpadlem na pomysl zrobienia malej rameczki wokolo
    postaci i wtedy wyglad gwałtownie skoczył

    teraz pytania (1) jak jasno oznaczac pola nieprzechodnie (tutaj drzewa) bo jak sie
    chodzi przy drzewach to nie widac na ktore pole mozna wejsc na ktore nie - to psuje
    filing
    (2) jak ozbaczac przedmioty (tutaj oznaczane malym kwadracikiem
    - wiekszosc pomyslow okrutnie nie harmonizuje
    np proba wstawienia kwadratem przekreslonym w X
    albo kolka jest wogole nie do przyjecia itd
    - np wydaje sie ze nie harmonizuje dowolna forma ukosnej kreski (nie do przyjecia
    jest prawie nic - i tak 3 dni sie meczylem (i omalo sie ze 100 razy 'nie
    pochlastalem') z tweakowaniem 'formy prezentacji' zeby dobrac obecna w miare wygledna
    forme)

    fir