  • Data: 2012-12-30 01:15:12
    Temat: Re: Prowadzenie/dokumentowanie projektu...
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/12/2012 15:43, boryspower wrote:

    > Dzięki - zerknę na te książki :)

    Nawiasem mówiąc, opisana m. in. w tych dwóch książkach powyżej technika
    szacowania przez story points jest co prawda pomyślana pod kątem pracy w
    zespole, jednak dałoby się ją chyba z powodzeniem zaadaptować do pracy solo.

    No i być może właśnie jak sam sobie jesteś sterem, żeglarzem, okrętem,
    to stosowanie user stories może mieć właśnie szczególny sens dlatego, że
    niejako zmusza cię do przyjęcia optyki użytkownika programu.