  • Data: 2015-11-15 01:01:37
    Temat: Re: Prosty klon PicKit2 i procesory PIC32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-15 00:38, Marek wrote:
    >> http://www.chip.pl/news/sprzet/procesory/2011/11/w-p
    olsce-powstal-najwydajniejszy-na-swiecie-procesor
    > 17000MHz robi wrażenie (cały artykuł trzyma ten poziom kompetencji).

    Tam jest masa dupereli ale nawet jak się trafią konkrety to brzmi jakoś
    nienajszybciej. Np. 0.5DMIPS/MHz (żeby za chwile na stronie produktu
    napisać 75.08 VAX MIPS w celu reklamy :). Bieda. Może w powiązaniu z
    ilością bramek może imponować, ale bezwzględnie raczje nie.

    > Również wizja użycia go w urządzeniach mobilnych brzmi ciekawie.

    Pewno do *szybkiego* sterowania modemem gsm. Z tego co widzę to te
    kawałki telefonów są sterowane tego typu antykami. Jakoś nie mogę się
    powstrzymać przed wizją że 30 lat temu ktoś napisał soft i zginął kod
    źrodłowy albo że architektura jest konsekrowana jakimś certyfikatem.

    > Obawiam się że to case "procesora warszawa", wyciąganie kasy z unii.

    Gdyby nie było tego całego szumu w mediach pelnego kłamstw i półprawd to
    może bym założył że trafili w niszę i tyle. A że szum zrobił się
    przeogromny to mam wrażenie że ktoś tu kogoś robi ciula wykorzystując
    tępych dziennikarzy i masę niezrozumiałych liczb.