  • Data: 2015-11-15 14:11:29
    Temat: Re: Prosty klon PicKit2 i procesory PIC32
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    [..]
    > Moment, domyślnie przyjąłem, że mówisz o dużych tablicach we flash, bo
    > jeśli ktoś chce używać duże tablice w ram na tak małym mcu, to
    > przepraszam ale wybrał złe narządzie do realizacji swoich celów (co
    > jest nagminne).

    Dlaczego złe narzędzie? Jeśli mam w kości dostępny 1 czy 2kB to chcę
    mieć swobodę jego użycia a nie ograniczenia.
    Dostałem w prezencie szynę nowych PICów (16F877), ucieszyłem się
    kombinując co ja z nich nie wystrugam, ale jak zacząłem się wgryzać w
    temat to mi się odechciało po napisaniu może 1/10 kodu, wcześniej
    robiłem na *51, teraz dostałem trochę atmeg, już widzę że to będzie to,
    właśnie strugam do nich prymitywny programator.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html