  • Data: 2012-04-12 19:21:57
    Temat: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:2kvetnmr8x9g$.dlg@myjk.org...
    > Wed, 11 Apr 2012 21:46:03 +0200, Yogi(n)

    > OK, po pierwsze nie ma autoryzowanego ASO o takiej nazwie, po drugie
    > instrukcja każe wymieniać olej w tym modelu co 15 tkm (czyli wg tego co
    > piszesz, powinien być na wymianie już 10 tkm temu), po trzecie jest akcja
    > przeprogramowania PCM (i kalibracji) nie tylko w ASX, ale także w
    > Lancerach, bo to ten sam silnik. Teraz trzeba tylko ustalić zeznania, bo
    > fakty nie pasują.

    ASO jest jedno, Autocomplex, dealują też subaru, kia, opla, suzuki i cholera
    wie, co jeszcze.
    Możliwe, że z przebiegiem namieszałem (to znaczy, że to będzie druga
    wymiana), ale to że ASO rozkłada łapki i poinformowało go że owszem do ASX
    mają oprogramowanie ale do lancera nie - prosto z ASO przyjechał do mnie i
    tak powiedział (kilka dni przed świętami).
    --
    Yogi(n)