-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
Date: Wed, 11 Apr 2012 20:52:32 +0200
Organization: MAD
Lines: 45
Sender: Myjk <>
Message-ID: <1...@m...org>
References: <4f859bc3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1189zurx39pb6$.dlg@myjk.org>
<4f85c3c8$0$26691$65785112@news.neostrada.pl> <a...@m...org>
<4f85cdd0$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: m...@n...op.pl
NNTP-Posting-Host: acbb43.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1334170351 24781 83.9.99.43 (11 Apr 2012 18:52:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 18:52:31 +0000 (UTC)
X-User: myjk
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443767
[ ukryj nagłówki ]Wed, 11 Apr 2012 20:30:27 +0200, Yogi(n)
> Lancer, rocznik 2011, 1,8 DiD, skrzynia manualna 6 biegów, 150 KM, w maju
> będzie pierwszy przegląd. Przebieg 23 tys. z hakiem. Olej - w tej chwili 2/3
> pomiędzy F a X.
Heh, jechaliśmy prawie identycznym do Francji w lutym tego roku, tylko
rocznik 2012 z przebiegiem 5k. Trochę mu się dostało od życia. :P Kapeć,
zaspa lodowa... po tankowaniu na Shellu we Francji czek endżin i tak
przejechane 2500km aż do ASO w PL gdzie orzeczono zalanie gównianego
paliwa. Z DPFem, a co za tym idzie z olejem nie było problemu, choć w ~48h
przeleciał 4tkm. Ogólnie strasznie głośna i ciasna maszyna, ale faktycznie
oszczędne bydle, 5.5L spalił nie przekraczając 120. :P
No ale do rzeczy, to jednostka, jak zeznała "centrala" w czasie podróży,
wykonana od podstaw i do końca przez Japońców z Mitsu (poprzednie Diesle
montowali od PSA albo zaciągali echnologię do siebie), może się w Mazdę
zapatrzyli z tym programem sterujacym hahaha :D Inna sprawa, że CiTD Mazdy
nie sprawiał problemów jeżdżąc w tarsie, a jedynie przy krótkich odcinkach
miejskich.
> Instrukcja każe co 30 tys.
No i powinien tyle przejechać przy sprawnym systemie.
>>> Bo jeśli tak, to zbyt ekologicznie też to nie wygląda ;-(
>> Błagam, nie serwuj (znowu) tego tekstu o ekologii, bo mnie trzęsie. :P
> A ten mentorski ton zupełnie nietrzebny, nalegam - podaruj go sobie. Jakim
> specjalistą od ekologii trzeba być, żeby stwierdzić że wymiana np. co 20
> tys. km jest mniej ekologiczna niż co 30 tys.?
Ale dlaczego JUŻ zakładasz, że wcześniejsza wymiana będzie konieczna?
Najpierw wyjaśnij wątpliwości, potem wyciagaj wnioski, a nie na odwrót.
> No to tutaj akurat jest nówka z salonu, jeżdżąca przeważnie w trasach, na
> fabrycznym oleju, kolega chucha, dmucha i trzęsie się nad nim. Przebieg
> symboliczny, garażowany, pierwszy właściciel, bezwypadkowy - i jeszcze
> produkuje olej ;-)
Zdarza się, niestety. Na forum Mazdy też był taki nieszczęśnik. Kupił M3 i
wszystko po kolei mu się sypało, właśnie podzespoły z systemu DPF. Ale to
jedyny przypadek jaki zanotowałem, więc nie jest źle. :P
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.12 20:53 Yogi\(n\)
- 11.04.12 20:56 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:10 Myjk
- 11.04.12 21:15 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:22 Tom N
- 11.04.12 21:23 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:27 Przemysław Czaja
- 11.04.12 21:29 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:30 Myjk
- 11.04.12 21:37 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:42 Myjk
- 11.04.12 21:44 Tom N
- 11.04.12 21:46 Yogi\(n\)
- 11.04.12 21:48 Myjk
- 11.04.12 21:51 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO