eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProśba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPFRe: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prośba o wyjaśnienie - przybywa oleju w samochodzie z DPF
    Date: Wed, 11 Apr 2012 20:52:32 +0200
    Organization: MAD
    Lines: 45
    Sender: Myjk <>
    Message-ID: <1...@m...org>
    References: <4f859bc3$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <1189zurx39pb6$.dlg@myjk.org>
    <4f85c3c8$0$26691$65785112@news.neostrada.pl> <a...@m...org>
    <4f85cdd0$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    NNTP-Posting-Host: acbb43.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334170351 24781 83.9.99.43 (11 Apr 2012 18:52:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 18:52:31 +0000 (UTC)
    X-User: myjk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443767
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 11 Apr 2012 20:30:27 +0200, Yogi(n)

    > Lancer, rocznik 2011, 1,8 DiD, skrzynia manualna 6 biegów, 150 KM, w maju
    > będzie pierwszy przegląd. Przebieg 23 tys. z hakiem. Olej - w tej chwili 2/3
    > pomiędzy F a X.

    Heh, jechaliśmy prawie identycznym do Francji w lutym tego roku, tylko
    rocznik 2012 z przebiegiem 5k. Trochę mu się dostało od życia. :P Kapeć,
    zaspa lodowa... po tankowaniu na Shellu we Francji czek endżin i tak
    przejechane 2500km aż do ASO w PL gdzie orzeczono zalanie gównianego
    paliwa. Z DPFem, a co za tym idzie z olejem nie było problemu, choć w ~48h
    przeleciał 4tkm. Ogólnie strasznie głośna i ciasna maszyna, ale faktycznie
    oszczędne bydle, 5.5L spalił nie przekraczając 120. :P

    No ale do rzeczy, to jednostka, jak zeznała "centrala" w czasie podróży,
    wykonana od podstaw i do końca przez Japońców z Mitsu (poprzednie Diesle
    montowali od PSA albo zaciągali echnologię do siebie), może się w Mazdę
    zapatrzyli z tym programem sterujacym hahaha :D Inna sprawa, że CiTD Mazdy
    nie sprawiał problemów jeżdżąc w tarsie, a jedynie przy krótkich odcinkach
    miejskich.

    > Instrukcja każe co 30 tys.

    No i powinien tyle przejechać przy sprawnym systemie.

    >>> Bo jeśli tak, to zbyt ekologicznie też to nie wygląda ;-(
    >> Błagam, nie serwuj (znowu) tego tekstu o ekologii, bo mnie trzęsie. :P
    > A ten mentorski ton zupełnie nietrzebny, nalegam - podaruj go sobie. Jakim
    > specjalistą od ekologii trzeba być, żeby stwierdzić że wymiana np. co 20
    > tys. km jest mniej ekologiczna niż co 30 tys.?

    Ale dlaczego JUŻ zakładasz, że wcześniejsza wymiana będzie konieczna?
    Najpierw wyjaśnij wątpliwości, potem wyciagaj wnioski, a nie na odwrót.

    > No to tutaj akurat jest nówka z salonu, jeżdżąca przeważnie w trasach, na
    > fabrycznym oleju, kolega chucha, dmucha i trzęsie się nad nim. Przebieg
    > symboliczny, garażowany, pierwszy właściciel, bezwypadkowy - i jeszcze
    > produkuje olej ;-)

    Zdarza się, niestety. Na forum Mazdy też był taki nieszczęśnik. Kupił M3 i
    wszystko po kolei mu się sypało, właśnie podzespoły z systemu DPF. Ale to
    jedyny przypadek jaki zanotowałem, więc nie jest źle. :P

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: