    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prośba o informację - poradę
    Date: Mon, 14 Feb 2011 11:25:18 +0000

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 12:15:43 +0100, sebakrk napisał(a):

    > i generalnie wszystko byłoby ok cena, marka (nie przeszkadza mi że to
    > auto jest na F)
    >
    > Generalnie najbardziej martwi mnie silnik, nigdy nie zjeżdżałem dieslem,
    > a na grupie trochę się na czytałem o turbinach, dwumasach itp.

    taa... legendarne "wysokie koszta eksploatacji diesla" a nawet
    urbanlegendarne...
    W dodatku w tym przypadku mają szanse być prawdą, bo jeżeli dobrze widzę,
    to jest legendarny silnik 1.9 dCi, co prawda nie ta moc, która jest
    najbardziej legendarna, ale mimo wszystko - są lepsze sposoby
    stabilizowania auta niż za pomocą wirującej masy panewek.

    Na forum citroen.autko.pl znajdziesz człowieka który ma takie same
    wymagania motoryzacyjne jak ty i nawet zajmował się (w sensie - zlecał)
    montażem wyposażenia do standardowego auta z automatem a nawet uprawiał
    wyścigi samochodowe jednym ze swoich aut, powinien ci podpowiedzieć to i
    owo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel