  • Data: 2011-02-14 12:15:43
    Temat: Prośba o informację - poradę
    Od: sebakrk <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W związku z tym że mój obecny samochód ulega ulega powolnej
    biodegradacji potrzebuję koniecznie kupić coś innego młodszego

    Jestem osobą niepełnosprawną , dlatego potrzebuję auta z automatem w w
    przedziale cenowym 15-20 tyś. z silnikiem do 2000 cm3

    Zazwyczaj odbywa się to tak że muszę auto kupić a potem go odpowiednio
    przystosować do swoich potrzeb.

    Ale dziś przeglądając ogłoszenia znalazłem coś takiego

    http://skocz.pl/dcnpa

    i generalnie wszystko byłoby ok cena, marka (nie przeszkadza mi że to
    auto jest na F)

    Generalnie najbardziej martwi mnie silnik, nigdy nie zjeżdżałem dieslem,
    a na grupie trochę się na czytałem o turbinach, dwumasach itp.

    Dlatego mam prośbę o informacje na temat ew kłopotów z silnikiem na co
    zwrócić uwagę

    z góry dziękuje i pozdrawiam
    Seba