  • 1. Data: 2011-02-14 12:15:43
    Temat: Prośba o informację - poradę
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    Witam
    W związku z tym że mój obecny samochód ulega ulega powolnej
    biodegradacji potrzebuję koniecznie kupić coś innego młodszego

    Jestem osobą niepełnosprawną , dlatego potrzebuję auta z automatem w w
    przedziale cenowym 15-20 tyś. z silnikiem do 2000 cm3

    Zazwyczaj odbywa się to tak że muszę auto kupić a potem go odpowiednio
    przystosować do swoich potrzeb.

    Ale dziś przeglądając ogłoszenia znalazłem coś takiego

    http://skocz.pl/dcnpa

    i generalnie wszystko byłoby ok cena, marka (nie przeszkadza mi że to
    auto jest na F)

    Generalnie najbardziej martwi mnie silnik, nigdy nie zjeżdżałem dieslem,
    a na grupie trochę się na czytałem o turbinach, dwumasach itp.

    Dlatego mam prośbę o informacje na temat ew kłopotów z silnikiem na co
    zwrócić uwagę

    z góry dziękuje i pozdrawiam
    Seba

  • 2. Data: 2011-02-14 12:25:18
    Temat: Re: Prośba o informację - poradę
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 12:15:43 +0100, sebakrk napisał(a):

> [...]
    >
    > Generalnie najbardziej martwi mnie silnik, nigdy nie zjeżdżałem dieslem,
    > a na grupie trochę się na czytałem o turbinach, dwumasach itp.

    taa... legendarne "wysokie koszta eksploatacji diesla" a nawet
    urbanlegendarne...
    W dodatku w tym przypadku mają szanse być prawdą, bo jeżeli dobrze widzę,
    to jest legendarny silnik 1.9 dCi, co prawda nie ta moc, która jest
    najbardziej legendarna, ale mimo wszystko - są lepsze sposoby
    stabilizowania auta niż za pomocą wirującej masy panewek.

    Na forum citroen.autko.pl znajdziesz człowieka który ma takie same
    wymagania motoryzacyjne jak ty i nawet zajmował się (w sensie - zlecał)
    montażem wyposażenia do standardowego auta z automatem a nawet uprawiał
    wyścigi samochodowe jednym ze swoich aut, powinien ci podpowiedzieć to i
    owo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2011-02-14 12:57:55
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 12:25, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > W dodatku w tym przypadku mają szanse być prawdą, bo jeżeli dobrze widzę,
    > to jest legendarny silnik 1.9 dCi, co prawda nie ta moc, która jest

    właśnie napisane jest cdi i nie wiem czy to literówka :)

    podr.seba

  • 4. Data: 2011-02-14 13:19:34
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 14 Lut, 12:57, sebakrk <s...@g...com> wrote:

    > właśnie napisane jest cdi i nie wiem czy to literówka :)

    Literówka albo przeszczep z Mercedesa.