  • 21. Data: 2010-05-15 16:27:41
    Temat: Re: [oph] Prom Kosmiczny Atlantis...[OT]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 15-05-2010 18:06, Jacek_P pisze:

    > Plany to mogą mieć, ale nie mają kasy.
    > Obama skasował projekt Constellation.
    > Będą kupować jednorazówki u Rosjan,
    > którzy właśnie powoli zwijają kosmodrom
    > w Bajkonurze i rozwijają jakiś swój,
    > tylko nie pomnę nazwy.

    No chwila, przecież niedawno miał miejsce start prototypu małego promu
    na potrzeby wojskowe?

  • 22. Data: 2010-05-15 16:47:05
    Temat: Re: Prom Kosmiczny Atlantis...
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > , wahadłowiec zapisał się złotymi

    ___

    > Jest ogolny trend do kupowania tanio u Chinczykow. Kupilem w 1997 roku
    > obiektyw Nikon 50mm 1.4 AF w "Abes of Maine" z napisem "Made in
    > China"
    > Odeslalem go natychmiast z odpowiednia adnotacja co mysle o tym
    > "oszustwie"
    > I swoje zdanie o produktach i miejscych ich wytwarzania mam.
    > Sprzedaja na przyklad amerykanskiego trucka z silnikiem Mitshubischi.
    > PS. zastanow sie zanim odpowiesz!

    Wiesz dlaczego m.in. wynaleziono prom kosmiczny?
    Nie?
    To zamilcz!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 23. Data: 2010-05-15 17:02:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hsmgvs$r62$2@srv.cyf-kr.edu.pl>,
    Jacek_P nabazgrał:

    > Od kiedy? Bo OIDP swój statek załogowy mają wyprowadzony
    > z konstrukcji Sojuza, ale jest to znacznie nowocześniejsza
    > i większa konstrukcja. A rakieta nośna bazuje na konstrukcji
    > własnej od samego początku, dość tragicznego w skutkach,
    > gdy Wielki Marsz zszedł z kursu i uderzył w miasto.

    Początku czego? To była nieudana próba wystrzelenia satelity bezzałogowego,
    nie pierwsza i pewnie nie ostatnia. Decyzję o wysyłaniu żelastwa w kosmos
    podjęto 48 lat wcześniej, pierwsze /udane/ wystrzelenie satelity w kosmos
    to 26 lat wcześniej, więc początek programu kosmicznego ogólnie to nie był.
    Programów załogowych było kilka, ale ten który zakończył się lotem w 2003
    roku, choć był wówczas już aktywny, opiera się o inny kosmodrom, 1500km dalej.

  • 24. Data: 2010-05-15 17:06:33
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 15, 6:47 pm, "Zygmunt M. Zarzecki"

    > Wiesz dlaczego m.in. wynaleziono prom kosmiczny?
    > Nie?
    > To zamilcz!
    >
    > zyga
    Zamilcz to sobie powiedz do Twojej mamusi,
    a nazwanie wachadlowca szczytem ludzkiej indolencji,
    jest szczytem Twojej ignorancji.
    StaM

  • 25. Data: 2010-05-15 17:16:51
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    > On May 15, 6:47 pm, "Zygmunt M. Zarzecki"> > , wahadłowiec zapisał się złotymi

    Tak nawiasem ten emerytowany niedlugo Atlantis moze uratowac jeszcze
    niejedno ludzkie zycie.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 26. Data: 2010-05-15 19:37:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > No chwila, przecież niedawno miał miejsce start prototypu małego promu
    > na potrzeby wojskowe?

    Kiedy? Gdzie? Odbył się jeden start testowy Ares-1 a zaraz potem
    Obama skasował fundusze na Constellation (Ares-1 i Ares-5).

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 27. Data: 2010-05-15 19:39:28
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki napisal:
    > Wiesz dlaczego m.in. wynaleziono prom kosmiczny?
    > Nie?
    > To zamilcz!

    zyga, nie bądź taki asertywnie chamski, bo po pierwsze
    tu nie pręgierz, a po drugie, to twoja wypowiedź niesie
    ZERO treści!

    --
    Jacek

  • 28. Data: 2010-05-15 20:01:32
    Od: "Mike Alpha" <m...@W...gazeta.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > zyga, nie bÄ&#65533;Ĺş taki asertywnie chamski, bo po pierwsze
    > tu nie prÄ&#65533;ierz, a po drugie, to twoja wypowiedĹş niesie
    > ZERO treĹ&#65533;i!

    A nie zauwazyliscie, ze wrzucilem w tym watku poiprostu foty, po zrobieniu
    ktorych jeszcze sam nie ochlonalem? Chcialem je pokazac zainteresowanym.
    Wzbudzic w nich emocje, ktore we mnie siedza.
    No i co sie stalo? Ano jakies niemerytoryczne przepychanki slowne. Jak
    posiadacie jakas wiedze, to przedstawcie ja na forum i napewno pod tym tematem
    wiele osob chetnie o tym poczyta.

    Jak wiesz do czego powstal prom kosmiczny, to to poprostu napisz.

    Widziales te fotke, ktora pozniej dodalem?

    http://onephoto.net/?id=645211#645211

    Mysle, ze spokojnie mozesz napisac o zachodzacym tam wlasnie procesie, ktory
    mozna zaobserwowac.

    Wtedy dyskusja jest ciekawa i sluzy wielu osobom, a nie tylko uskuteczniacie
    jakies bzdetne przepychanki chlopcow z piaskownicy ;)

  • 29. Data: 2010-05-15 20:20:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 19:37:23 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Kiedy? Gdzie? Odbył się jeden start testowy Ares-1 a zaraz potem
    > Obama skasował fundusze na Constellation (Ares-1 i Ares-5).

    http://news.cnet.com/8301-13639_3-20003260-42.html

    Na razie bezzałogowy, ale rozwinięcie w pojazd zdolny do przewozu ludzi
    zapewne będzie możliwe.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 30. Data: 2010-05-15 20:28:29
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 15, 10:01 pm, "Mike Alpha" <m...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wtedy dyskusja jest ciekawa i sluzy wielu osobom, a nie tylko uskuteczniacie
    > jakies bzdetne przepychanki chlopcow z piaskownicy ;)

    Jest tez w tym moja ogromna wina ze zareagowalem niekulturalnie, za co
    przepraszam,
    a zdjecia sobie zapisalem. Mam pytania z jakiej odleglosci i z
    ktorego punktu robilec te zdjecia?
    StaM