  • 1. Data: 2010-05-14 03:32:37
    Temat: [oph] Prom Kosmiczny Atlantis...
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    Dla zaintereosowanych, startuje dzisiaj, tj. w piatek 14 maja 2010 o godz
    20:20 czasu polskiego.

    Na zdjeciu, ostatnia noc na Ziemi :)

    http://onephoto.net/?id=644985

  • 2. Data: 2010-05-14 06:08:44
    Temat: Re: [oph] Prom Kosmiczny Atlantis...
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Mike Alpha pisze:
    > Dla zaintereosowanych, startuje dzisiaj, tj. w piatek 14 maja 2010 o godz
    > 20:20 czasu polskiego.
    >
    > Na zdjeciu, ostatnia noc na Ziemi :)
    >
    > http://onephoto.net/?id=644985

    Piękne zdjęcie, gratuluję.
    A z innej beczki, nie na tą grupę, wahadłowiec zapisał się złotymi
    zgłoskami w dziejach indolencji ludzkiej - niestety.
    Miało być taniej i łatwiej, wyszło znacznie drożej i nie tak łatwo.
    Utrzymanie wahadłowca w gotowości 'produkcyjnej', okazało się droższe,
    jak wyprodukowanie nowej rakiety jednorazowego użytku, z tym, że rakieta
    jest jednak bezpieczniejsza, a cały proces znacznie prostszy.
    NASA wraca to rakiet, to są już ostatnie starty wahadłowców.
    Ciekawe jest też, że Ruskie też się dały nabrać na ten patent, ale
    ostatecznie wycofali się, mówi się, że z powodów ekonomicznych, ale,
    może jednak, ktoś tam w końcu poszedł po rozum do głowy?!

  • 3. Data: 2010-05-14 06:28:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > zgłoskami w dziejach indolencji ludzkiej - niestety.
    > Miało być taniej i łatwiej, wyszło znacznie drożej i nie tak łatwo.

    Jak wszystko co panstwowe, proste.

  • 4. Data: 2010-05-14 06:53:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J-L-F pisze:
    > A z innej beczki, nie na tą grupę, wahadłowiec zapisał się złotymi
    > zgłoskami w dziejach indolencji ludzkiej - niestety.

    Ale w dziejach odkryć naukowych zapisał się znacznie mocniej.

    > Miało być taniej i łatwiej, wyszło znacznie drożej i nie tak łatwo.
    > Utrzymanie wahadłowca w gotowości 'produkcyjnej', okazało się droższe,

    Głównie za sprawą biurokracji.

    > Ciekawe jest też, że Ruskie też się dały nabrać na ten patent,

    Bo to dobry patent w założeniach i do tego się wróci.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-05-14 06:59:02
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak wszystko co panstwowe, proste.

    W prywatnym też by się dało, jeżeli można by kogoś na tym wydymać. Od choćby
    grupę akcjonariuszy.
    Tylko czy "akcyjne" to "prywatne"...

  • 6. Data: 2010-05-14 07:12:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marcin [3M] pisze:
    > W prywatnym też by się dało, jeżeli można by kogoś na tym wydymać. Od
    > choćby grupę akcjonariuszy.

    Tylko to jest o wiele trudniejsze.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dopóki mogę to napiszę, że są takie rzeczy, które mi się nie podobają/

  • 7. Data: 2010-05-14 07:40:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W prywatnym też by się dało, jeżeli można by kogoś na tym wydymać. Od
    > choćby grupę akcjonariuszy. Tylko czy "akcyjne" to "prywatne"...

    No wlasnie - dobrze ze sam siebie zapytales.

    Spolka akcyjna jest tak samo "niczyja" jak firma "panstwowa".
    Sluzy glownie do dymania akcjonariuszy.

  • 8. Data: 2010-05-14 09:30:05
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > A z innej beczki, nie na tą grupę, wahadłowiec zapisał się złotymi
    > zgłoskami w dziejach indolencji ludzkiej - niestety.

    prywatne firmy również idą tą drogą więc chyba idea jest dobra.

  • 9. Data: 2010-05-15 09:40:18
    Temat: Re: Prom Kosmiczny Atlantis...
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 14, 11:30 am, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > prywatne firmy również idą tą drogą więc chyba idea jest dobra.

    Teraz beda zamawiali jednorazowki, w Chinach.
    StaM

  • 10. Data: 2010-05-15 10:18:58
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Teraz beda zamawiali jednorazowki, w Chinach.

    Przemyśl choć trochę, zanim napiszesz.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all