  • 1. Data: 2010-05-12 19:52:34
    Temat: Nikon się obudził
    Od: adal <a...@a...eu>

    To już trzecia publikacja po akcji internetowej
    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article604926/Tak_
    firmy_walcza_o_opinie_w_internecie.html

  • 2. Data: 2010-05-13 06:53:56
    Temat: Re: Nikon się obudził
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 12 May 2010 21:52:34 +0200, adal napisał(a):

    > To już trzecia publikacja po akcji internetowej
    > http://www.dziennik.pl/gospodarka/article604926/Tak_
    firmy_walcza_o_opinie_w_internecie.html

    Obudził? Raczej brnie.
    IMHO żenady c.d.

    Pokazywanie środkowego palca (tak w uproszczeniu można określić "hecę"
    z domenami) poważnym użytkownikom, którzy dostarczają firmie *uczciwej*
    informacji (za darmo!) i skłanianie się ku "lubcie nas za gadżety i
    ślijcie nam słiiitaśne recki" prowadzi do... Nie wiem. Żałość jakaś.

    Na szczęście NP nie konstruuje puszek czy szkieł i sprzęt jest wciąż
    dobry. Nauka tylko taka, że na zakupy lepiej udawać się ciut dalej, za
    Odrę.

    PS: Czy Medion ma swój profil na fejsbuku? Za dwa kubki będę ich lubił
    aż przez miesiąc! ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 3. Data: 2010-05-13 07:08:31
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 13.05.2010 08:53, Grzegorz Góra wrote:

> [...]
    > informacji (za darmo!) i skłanianie się ku "lubcie nas za gadżety i
    > ślijcie nam słiiitaśne recki" prowadzi do... Nie wiem. Żałość jakaś.

    Pewnie dadzą każdemu po 2 eurogąbki.

    wer

  • 4. Data: 2010-05-14 08:38:02
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    polityka firmy NI_ON (nie wiem czy mogę napisać pełną nazwę bez pozwu
    z Ich strony) jest taka, że czekają aż wszystko ucichnie.
    A ucichnie za pół roku, bo komu by się chciało długo zawracać du..
    takimi rzeczami. Wypali się samo!
    Niestety!

    Na szczęście po przeczytaniu kilkunastu postów na stronie
    http://zoltyserwisfotograficzny.info/ całkowicie wyleczyłem się z tej
    marki - NA ZAWSZE!
    Jakość od zawsze miałem awersję do tej marki - jeszcze przed PROVIĄ
    100F było to, że aparaty firmy N miały o 30% "mniej" niż aparaty firmy
    Canon. Ale były "modniejsze" od innych, dlatego że jak ktoś chciał być
    "profesjonalistą" to musiał mieć NI_ONa!

    Pozdrawiam i życzę udanych zdjęć niezależnie od marki
    Les

  • 5. Data: 2010-05-14 09:56:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Les pisze:

    > Na szczęście po przeczytaniu kilkunastu postów na stronie
    > http://zoltyserwisfotograficzny.info/ całkowicie wyleczyłem się z tej
    > marki - NA ZAWSZE!

    Poczytaj też o serwisie C, potem o innych... i będziesz wkrótce jak ten pan
    z komedii Barei, który z Mokotowa musiał jeździć na zakupy na Bielany :)

  • 6. Data: 2010-05-14 10:36:36
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hsj6o9$1it8$1@news2.ipartners.pl...

    > Poczytaj też o serwisie C, potem o innych... i będziesz wkrótce jak ten
    > pan
    > z komedii Barei, który z Mokotowa musiał jeździć na zakupy na Bielany :)

    tak się zawziął, że i do Bydgoszczy by jeździł więc kolega też moze skończyć
    na Medionie byle mieć poczucie ze jest dobrze obsłużony.
    (tylko skąd pewnośc, że w Bydgoszczy jest lepiej?)

  • 7. Data: 2010-05-14 11:17:13
    Od: Les <s...@p...fm>

    > tak się zawziął, że i do Bydgoszczy by jeździł więc kolega też moze skończyć
    > na Medionie byle mieć poczucie ze jest dobrze obsłużony.
    > (tylko skąd pewnośc, że w Bydgoszczy jest lepiej?)

    Ciekawe, że kolega wysłał canona z zepsutą migawką w poniedziałek, a
    dotarł do niego naprawiony w piątek w południe.
    W sobotę robił już fotki na imprezie.

    Ciekawe co na to NI_ON??

    Pozdrawiam
    Les

  • 8. Data: 2010-05-14 20:06:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Les napisał(a) :

    > Ciekawe, że kolega wysłał canona z zepsutą migawką w poniedziałek, a
    > dotarł do niego naprawiony w piątek w południe.
    > W sobotę robił już fotki na imprezie.

    Przypadek. Ewolucją rządzą przypadki. Większe prawdopodobieństwo
    było, że wróci z nadal uszkodzoną migawką i, jako bonus, niesprawnym
    zasilaniem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 9. Data: 2010-05-15 17:19:39
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-14 22:06, Zbynek Ltd. wrote:
    > Przypadek. Ewolucją rządzą przypadki. Większe prawdopodobieństwo
    > było, że wróci z nadal uszkodzoną migawką i, jako bonus, niesprawnym
    > zasilaniem.

    Głupoty wygadujesz.

    CSI ostatnio ma bardzo dobre opinie, czasem jakąś wpadkę zaliczą ale
    ogólnie mam wrażenie, że od jakiegoś roku ich jakość obsługi poprawiła się
    wiele lepiej. Od tej akcji z nikonem starają się też mocniej.
    By też zaprzeczyć Twojej tezie powiem, że mi naprawiono trzy ostatnio
    wysłane im aparaty w jakieś 4 dni robocze. Wszystkie miały walnietą matryce.

    A tak a propo - na stronie zoltego serwisu są też i dobre opinie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 10. Data: 2010-05-15 21:32:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    dominik napisał(a) :

    > Głupoty wygadujesz.

    Nie głupoty, tylko fabularyzowaną opowieść. Czytaj - opartą na
    faktach. Zebranych z tej grupy i paru innych miejsc.

    > CSI ostatnio ma bardzo dobre opinie, czasem jakąś wpadkę zaliczą ale
    > ogólnie mam wrażenie, że od jakiegoś roku ich jakość obsługi poprawiła się
    > wiele lepiej.

    Ale skoro twierdzisz, że od roku są OK, to może to i prawda, ale nie
    ma na to bezstronnych dowodów.

    Ja mogę tylko psy wieszać na tym serwisie. I to zbliżające się wręcz
    do pomówienia :-) , jednakże nie przekraczające tej cienkiej
    czerwonej linii. Faktem jest, że było to ponad rok temu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E