  • Data: 2014-12-01 19:47:40
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > Tylko po co IMS?

    Bo robi za świetny radiator, pozwalając jednocześnie na zachowanie
    zwartej budowy układu. A że współczynnik jednoczesności w przypadku
    oświetlenia jest niewielki, to radiator jest przewymiarowany i np.
    pracujące triaki mają komfortowe warunki do pracy, bo im leniuchujący
    koledzy użyczają swoje powierzchni chłodzącej.

    > No chyba, że pod jakieś żarówki na LEDach.

    ??

    One ciągną tak śmiesznie małe prądy, że nie potrzeba radiatora,
    wystarczy zwykłe FR4. Właśnie pod halogeny na 12V, tam potrafią
    płynąć prądy budzące respekt. A że niestety ciepełko=I^R... :-/

    > Wylutowanie smd to żaden problem. Najlepiej mieć lutownicę na gorące
    > powietrze.

    Baju baju... Mam hotair i ćwiczyłem takie akcje...

    > A w warunkach terenowych tez nie problem. Zalewasz kilka
    > pinów na raz cyną i odchodzi.

    Jakich pinów? Tych pod wielgachnym padem drenu w D^2PACK?? :-)
    Przylutowanego do 150cm^2 radiatora będącego też płytką drukowaną?

    > Nie widzę powodu robić moduł na jakiś złączach

    Nie proponuję żadnych złączy, a jedynie obudowę mocowaną śrubką, a nie
    lutowiem.

    Pozdrawiam, Piotr