  • Data: 2014-12-02 01:31:53
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pszemol napisał:

    > Kiedy to się stało?

    Tak dokładnie trudno mi ten moment określić. Może z dziesięć lat temu,
    może trochę mniej. Chyba "dobrych kilka" będzie najlepszym przybliżeniem.

    > Będziesz pewnie w szoku jak Ci powiem,
    > że telewizję dziś głównie oglądam na ... laptopie :-)

    Dlaczego ma mnie to szokować? Gdybym ja miał oglądać, to bym to robił
    na stacjonarnym pececie, przy którym teraz siedzę. Nawet jest w nim
    zamontowany potrzebny diwajs, który pojawił się w nim zupełnie bez
    związku z oglądaniem telewizji. Z tym że ja telewizji w ogóle nie
    oglądam -- i tu akurat dokładnie mogę określić kiedy tak się stało.
    W 1981 roku, przy reorganizacji mieszkania, telewizorowi wydałem nakaz
    eksmisji. I jakoś mi nie tęskno. Ale ja sobie zdaję sprawę z tego, że
    do mainstreamu nie należę. Widzę u ludzi, że jak telewizję oglądają, to
    w telewizorze. A przynajmniej te telewizory mają. Ci nieliczni, którzy
    nie mają, może i oglądają potajemnie w laptopach, kto ich tam wie.

    > Ile masz lat, Jarku?
    > Nie odbierz proszę tego pytania jako argumentu (personalnego)
    > - pytam wyłącznie z ciekawości...

    Nie, nie czytałem ich na bieżąco, kiedy powstawały. Aż tak stary, to ja
    nie jestem. Zaspokoiłem ciekawość?

    Jarek

    --
    W telewizji pokazali