  • Data: 2014-12-02 01:43:47
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnm7q23p.ln2.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Tak dokładnie trudno mi ten moment określić. Może z dziesięć lat temu,
    > może trochę mniej. Chyba "dobrych kilka" będzie najlepszym przybliżeniem.

    Acha, to pozostaje mi zapytać gdzie tak się stało, bo tam gdzie mieszkam
    najtańsze laptopy są wciąż ciut droższe od najtańszych desktopów...

> [...]
    > zamontowany potrzebny diwajs, który pojawił się w nim zupełnie bez
    > związku z oglądaniem telewizji. Z tym że ja telewizji w ogóle nie
    > oglądam -- i tu akurat dokładnie mogę określić kiedy tak się stało.
    > W 1981 roku, przy reorganizacji mieszkania, telewizorowi wydałem nakaz
    > eksmisji. I jakoś mi nie tęskno. Ale ja sobie zdaję sprawę z tego, że
    > do mainstreamu nie należę. Widzę u ludzi, że jak telewizję oglądają, to
    > w telewizorze. A przynajmniej te telewizory mają. Ci nieliczni, którzy
    > nie mają, może i oglądają potajemnie w laptopach, kto ich tam wie.

    Szpanowanie nieoglądaniem TV czy nieposiadaniem telewizora w domu
    było modne 10 lat temu - dziś stało się już "mainstreamem" :-)

    > Nie, nie czytałem ich na bieżąco, kiedy powstawały. Aż tak stary, to ja
    > nie jestem. Zaspokoiłem ciekawość?

    Niepotrzebnie zostawiłem cytat o Łukasiewiczu - pytałem ogólnie.
    Powiesz mi przynajmniej z grubsza? <= czy > 50?