  • Data: 2014-12-02 02:41:24
    Temat: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnm7q4tp.mnd.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > W Polszcze. Nie wiem jak tu zdefiniować "najtańszy desktop", ale jak
    > się wejdzie do jakiegoś mediamarktu, to wszędzie widać zatrzęsienie
    > laptopów. Najtańsze poniżej tysiąca złotych, nawet czasem sporo poniżej.
    > Stacjonarne stoją zwykle gdzieś w kącie, nikt się nimi nie interesuje.

    Zgadza się - sprzęt stacjonarny ustąpił miejsca mobilnemu już dawno.
    Pytanie tylko - kto jeszcze dziś wyrabia sobie opinię na temat
    rynku komputerów patrząc na to co jest w mediamarketach? :-)
    Patrzyłeś na ofertę sklepów online? Bo tam są najlepsze okazje.

    > A cena całego zestawu, razem z monitorem, to pewnie dwa albo trzy razy
    > więcej. Ci co kupują desktopy, to raczej u lokalnego wioskowego składacza,
    > konfiguracja na zamówiennie. I wątpie, by "poproszę o najtańszy" było
    > częstym życzeniem.

    Desktopy dziś po prostu kupuje się raczej do pracy jako woły robocze
    do CAD. Bo do e-maila i facebooka w zupełności wystarczy byle netbook
    a i te funkcje przejmują od jakiegoś już czasu tablety i smartfony...
    Powiedziałbym wręcz że i era laptopów się kończy.

    > Mnie się ten cytat zdał potrzebnym.
    > Wydawało mi się też, że tak ogólnie, to wszystko jasne. Że to drugie.

    Było jasne, ale uznałem że warto dopytać zamiast zgadywać.

    Pozdrawiam,
    Przemek.