  • Data: 2009-08-11 08:44:58
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sie, 18:38, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > A pojscie do szefa z prosba o podwyzke
    > "bo Kowalski zarabia wiecej niz ja" mzoe sie skonczyc kopem w odwlok.
    > Dla Kowalskiego tez.

    I w tedn sposób pracodawca straciłby dwóch pracowników, których
    pozyskanie i wdrożenie kosztowało go masę wysiłku (czytaj: kasy) i
    których zastąpienie będzie polegało na pozyskaniu i wdrożeniu dwóch
    nowych, co będzie kosztowało drugą masę wysiłku (czytaj: kasy), i to
    bez żadnej nadziei, że następnym razem będzie inaczej.

    Z tego co piszesz wynikałoby, że pracodawcy "loco USA" to debile.

    Stawiam luźną tezę, że historie, które tu opisujesz, nie są
    reprezentatywne dla całego rynku IT "loco USA". Ani nawet "loco some
    city".

    --
    Maciej Sobczak * www.msobczak.com * www.inspirel.com