  • Data: 2009-08-12 07:35:49
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Muchomor pisze:

    > Sluszna uwaga. W UK na przyklad tym magicznym czyms jest
    > rekruter/headhunter, ktory na wstepie zadaje dwa pytania - "ile
    > zarabiasz obecnie?"
    A to cham. Jak można kogoś pytać o zarobki, nie czytał postów A.L. pewnie.
    A gdyby usłyszał odpowiedź "Moich obecnych zarobków nie mogę absolutnie
    ujawnić, ze względu na bardzo restrykcyjne klauzule w umowie", to co-
    również dyskwalifikacja ?

    i "ile chcesz zarabiac?" Jak roznica miedzy tymi
    > kwotami jest wieksza niz ~15% obecnych zarobkow, to takiemu kandydatowi
    > sie dziekuje juz w tym momencie. Z reguly bez sprawdzania czy kandydat
    > ma nadzwyczajne umiejetnosci. Zaklada sie, ze zawodnik przecenia sie,
    > nie wykazuje sie realizmem lub po prostu jest "money hungry".
    > Owszem sa wyjatki (sam jestem jedym z nich), ale to raczej rzadkosc.

    Z drugiej strony, czy jest sens zmieniać pracę dla 10% zarobków. Myślę, że
    większość ludzi dałaby sobie spokój. Powiedzmy, że zarabiasz mało w stosunku
    do tego co uważasz za słuszne, powiedzmy w Polsce 4k brutto. I zmienasz pracę, żeby
    zarabiać 4.6k brutto ? Zakładam oczywiście, że motywacja zmiany pracy jest finansowa
    głównie.