  • Data: 2009-08-11 06:42:48
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. pisze:

    > Dlatego ze "widelki" sa tylko w komunie i "zaawansowanym socjalizmie".
    > W kapitalizmie pracownik ocenai siebie na tyle ile jest wart wedle
    > wlasnej oceny, a firma ocenie jego umiejetnosci wdle swojej oceny.

    To się zgadza, ocenia siebie i szkoda mu czasu na umawianie się z
    pracodawcą, którego budżet nie pozwala mu na zatrudnienie jego osoby. Po
    co tracić czas...

    > I znow loco USA: pensje pracownikow sa scisle tajne, a wedle paragrafu
    > ktory mam w umowie, ujawnienie moich dochodow innym pracownikom moze
    > byc powodem do natychmisatowego zwolnienia

    Innemu pracownikowi, a jego żonie? A jak pracujesz w tej samej firmie co
    Twoja żona, to też nie powinieneś jej zdradzić swoich zarobków - hehehe
    w sumie dobre wyjście...

    Nie ma to jak popadanie w absurdy tajności.
    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl