-
X-Received: by 10.140.101.242 with SMTP id u105mr253687qge.0.1390610041934; Fri, 24
Jan 2014 16:34:01 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.101.242 with SMTP id u105mr253687qge.0.1390610041934; Fri, 24
Jan 2014 16:34:01 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!k15no3271439q
aq.0!news-out.google.com!y18ni999qap.1!nntp.google.com!f11no3287077qae.1!postne
ws.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 24 Jan 2014 16:34:01 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.174.106.223;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 31.174.106.223
References: <lbrhfl$ffo$1@news.task.gda.pl> <lbt7s9$pp0$1@mx1.internetia.pl>
<lbt8al$gha$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<lbush6$62m$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Problem z zapłonem diesla...
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 25 Jan 2014 00:34:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520999
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 25 stycznia 2014 01:10:09 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Sat, 25 Jan 2014 00:21:05 +0100, Wiwo napisał(a):
>
> > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
>
> >>>> Ja swojego 15 letniego diesla odpalam bez problemu.
>
> >>> Dobry żart z rana... :-)
>
> >> A co w tym smiesznego?
>
> >
>
> > Czytałeś procedurę startową, którą opisał semi?
>
> > Jeśli tak ma wyglądać _bezproblemowe_ odpalanie, to mnie to po prostu
>
> > śmieszy.
>
>
>
> A co w niej problemowego ?
>
>
>
> Ja to kiedys widzialem diesla. Aby odpalic w zimie nalezalo:
>
>
>
> -wlaczyc swiece i poczekac na zgasniecie lampki, co w tym modelu
>
> trwalo z minute,
>
> -wylaczyc i wlaczyc grzanie ponownie, i znow minuta,
>
> -niektorzy twierdzile ze trzeci raz pomaga,
>
> -gaz do dechy,
>
> -rozrusznik ... i krecimy dlugo, 5, 10 s ...
>
> -po tych kilunastu sekundach slychac ze cos lapie ... ale krecimy
>
> dalej,
>
> -po kolejnych dlugich sekundach slychac ze lapie juz regularnie -
>
> mozna wylaczyc rozrusznik.
>
> -ale gazu nie puszczamy - czekamy az sie rozkreci do ok 2000 rpm,
>
> -jak przekroczy - bardzo powoli popuszczamy gaz, trzymajac obroty, nie
>
> mozna pozwolic aby za bardzo spadly - bo od poczatku zabawa,
>
> -po dluzszym czasie mozna juz puscic gaz
>
>
>
> J.
Wyciągamy gruszkę żarową i grzejemy ja lutlampą. Jak zrobi się czerwona wkładamy na
miejsce. Zdejmujemy kierownicę i zakładamy ją na oś silnika. Kręcimy kierownicą jak
korbą do momentu aż zapali. Jak nie zapala wyciągamy gruszkę żarową i grzejemy ją
lutlampą do czerwoności...... To się nazywa upierdliwa procedura a nie siedząc w
kabinie samochodu dwa razy przekręcić kluczyk zeby dwa razy świece rozgrzać i za
drugim razem przekręcić go dalej żeby włączyć rozrusznik. Kiedyś widziałem jak
odpalali chyba ośmio cylindrowego dizla w kutrze rybackim. Z korby po cylindrze
odpalali. Jak pracował na trzech to korba byla niepotrzebna. Kręcący wyglądał tak jak
by miał za chwilę zejść. I jeszcze prawdziwy hardkor odpalanie agregatu
prądotwórczego 12 cylindrowego który nie ma rozrusznika a odpala się go detonując
małe ładunki wybuchowe podobne do ślepych naboi.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.01.14 02:24 Wiwo
- 25.01.14 07:56 sqlwiel
- 25.01.14 09:13 Cavallino
- 25.01.14 09:15 Cavallino
- 25.01.14 10:13 J.F.
- 25.01.14 10:16 J.F.
- 25.01.14 10:24 Cavallino
- 25.01.14 10:34 J.F.
- 25.01.14 10:46 Trybun
- 25.01.14 14:51 jerzu
- 25.01.14 15:09 jerzu
- 25.01.14 15:22 AZ
- 25.01.14 17:03 J.F.
- 25.01.14 17:09 J.F.
- 25.01.14 17:15 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi