  • Data: 2020-05-11 11:56:26
    Temat: Re: Problem z "pikami"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wladula napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Z elektroniki jestem amatorem i mam taki problem. Mam diodę laserową
    >405nm, którą
    > oświetlam fotodiodę i napięcie z niej podaję na analogowo cyfrowy,
    > 16-bitowy
    > układ ADS1115, z niego przez Arduino do komputera, który na excel
    > robi wykres
    > napięcia. Wszystko pracuje dobrze, z wyjątkiem pojawiających sie
    > "pików" o
    > wielkości 40 bitów. Zdaża się tak, że przez dłuższy czas nie ma ani
    > jednego, ale
    > czasem pojawiają się w krótkich odstępach. Wie ktoś, z czego one
> [...]

    MD-e39bB3aPMIAr

    Wszystkie cuda mozliwe.
    -pobliski telefon, ktory akurat cos nadaje ... a dioda prostuje,
    -inne zaklocenia radiowe,
    -skok na zasilaniu lasera,
    -wariacja ukladu zasilania lasera,
    -zaklocenia na zasilaniu ADS,

    Chyba tylko jedno mozemy wykluczyc - ze to jakis blad softwareowy ...
    bo nie wyglada na to.

    Usrednic programowo ?

    J.