  • 21. Data: 2009-06-29 08:30:28
    Temat: Re: Problem z kartą CF 16 GB - pokazuje 8 GB :-(
    Od: Usjwo <u...@g...com>

    On 27 Cze, 05:44, "#:-) gps" <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Super! Dzięki Witku, pomogło. Mam nadzieję, że na dłużej.
    >
    > W kompie (przez czytnik kart) karta odzyskała pełną pojemność. Po
    > włożeniu do aparatu w menu znowu widzę 15 GB (ok. ten 1 GB już pomiłuję)
    > i licznik pokazuje ok. 5140 zdjęć.
    >
    > Teraz już nie będę formatował w aparacie...

    Ja bym jeszcze dla pewnosci zrobil 8GB zdjec, jakichkolwiek i zobaczyl
    czy powyzej bedzie jeszcze dzialac.
    Szkoda byloby gdyby powyzej 8GB sie po..balo jak bedziesz mial tam
    wazne zdjecia.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-07-03 07:02:07
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 00:50:07 -0400, Saiko Kila wrote:
    > Tak, widać po tym że naprawdę producentom nie chodzi o jakąś ideologię
    > (jak często usenetowiczom) ale po prostu o kasiorę. Te pierwsze
    > przedrostki mają znaczenie praktyczne w produkcji i projektowaniu, te
    > drugie w sprzedaży :)

    Mam wrazenie, ze cos takiego napisalem na poczatku :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2009-07-04 01:05:49
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Michal Tyrala <w...@b...com.pl> zwrócił błąd:

    > Mam wrazenie, ze cos takiego napisalem na poczatku :-)

    Yep, można to nazwać cwaniactwem :) Ja bym nawet powiedział że to
    oszustwo, ale zdaje się jeśli to zgodne z prawem to formalnie nie jest
    oszustwo.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8