eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Thu, 16 Dec 2010 03:04:55 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <a...@w...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1292465095 9735 213.180.130.18 (16 Dec 2010 02:04:55 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Dec 2010 02:04:55 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 46.113.138.28, 10.174.28.53
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 AskTbVD/3.8.0.12304 Firefox/3.6.13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335130
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > wykresy dal sredniego napiecia sa np. tu:
    >
    http://www.zkue.ime.pw.edu.pl/public_html/jarek/Diag
    nostyka/INSTALAC/Instalacja.pdf
    >
    > WS
    >
    Proponuje Ci przerobienie rozdziału trzeciego z lnka ktorego zostawilem. Jak
    przerobisz to bedziesz wiedzial dlaczego oscylogram z pierszego pdfa pokazujacy
    sprawny alternator jest nieprawidlowy jesli idzie o alternator pracujacy w
    samochodzie ze sprawnym regulatorem napiecia. A jest prawidlowy pzry innym typie
    regulatora napiecia. Niestety takie regulatory napiecia z wyjatkiem granady nie
    sa uzywane w samochodach. Nie sa uzywane rowiez regulatory mechaniczne. Z punktu
    widzenia regulacji napiecia powinny byc dokladniejsze bo sa trojstanowe. Ale nie
    byly bo byly mechaniczne. W calej rozciaglosci popieram pomysl przeprowadzenia
    eksperyentu ktory opisales. Jeden pelnosprawny akumulator jest w samochodzie.
    Silnik pracuje. Tak ze dwie minuty na srednich obrotach niech popracuje.
    Napiecie w instalacji pownno się w takim czasie ustalic na poziomie jakie
    wymusza regulator napiecia. Drugiego akumulatora nie musisz specjalnie
    rozladowywac. Wystarczy ze bedzie po nocy po dwoch trzech odpaleniach. Ale jak
    tylko silnik odpali to od razu wylaczaj. Żeby go nie naladoac. Wtedy podlacz
    jeden porzadny kabel rozruchow do obydu minosow. A drugim polacz plusy, z tym
    ze w szereg daj swojego metexa ustawionego na pomiar pradu na najwiekszym
    zakresie. Oczywiscie jaki prad poplynie nie bedziesz w stanie zmierzyc.
    Wczesniej pzrepali sie bezpiecznik w mierniku. Mozesz zrobic zdjecie tego
    pzrepalonego bezpiecznika.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: