-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
robić?
Date: Tue, 11 Aug 2015 13:54:29 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <mqcnq1$emi$1@node1.news.atman.pl>
References: <55c99d79$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
<55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
<mqcev6$4vh$1@node1.news.atman.pl>
<55c9c8ac$0$4787$65785112@news.neostrada.pl>
<mqchmg$7uh$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1439294081 15058 212.106.153.200 (11 Aug 2015 11:54:41
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2015 11:54:41 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <mqchmg$7uh$1@node1.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566976
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mqchmg$7uh$...@n...news.atman.pl...
> Podstawowe pytanie jest - skoro wybrałeś naprawę bezgotówkową - czy
> naprawa została wykonana zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Z
> opisu wynika, że tak.
Ale decydując się na naprawę bezgotówkową został wprowadzony w błąd co do
tego że będzie użyty oryginał a nie zamiennik. To że nie zapoznał sięz OWU
nie zmienia tego że ktoś go przez telefon _oszukał_. Gdyby miał to nagrane
to nie byłoby problemu. Ale nie ma i jedyne co pozostaje to podać nazwę
ubezpieczyciela ku przestrodze.
Uprzedzając co warsztat winien? Ano winien bo jak właściciela informuje że
zamontują oryginał a montują zamiennik (bo tak chce ubezpieczyciel -
zleceniodawca) to doprowadzają właściciela do niekorzystnego rozporządzenia
własnym mieniem. Gdyby od razu mu powiedzieli że będą montować zamiennik to
klient miałby jeszcze czas by się rozmyślić.
Pozdrawiam
Ergie
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=