eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić? › Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
    robić?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 13:54:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <mqcnq1$emi$1@node1.news.atman.pl>
    References: <55c99d79$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
    <55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqcev6$4vh$1@node1.news.atman.pl>
    <55c9c8ac$0$4787$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqchmg$7uh$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1439294081 15058 212.106.153.200 (11 Aug 2015 11:54:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2015 11:54:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <mqchmg$7uh$1@node1.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566976
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mqchmg$7uh$...@n...news.atman.pl...

    > Podstawowe pytanie jest - skoro wybrałeś naprawę bezgotówkową - czy
    > naprawa została wykonana zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Z
    > opisu wynika, że tak.

    Ale decydując się na naprawę bezgotówkową został wprowadzony w błąd co do
    tego że będzie użyty oryginał a nie zamiennik. To że nie zapoznał sięz OWU
    nie zmienia tego że ktoś go przez telefon _oszukał_. Gdyby miał to nagrane
    to nie byłoby problemu. Ale nie ma i jedyne co pozostaje to podać nazwę
    ubezpieczyciela ku przestrodze.

    Uprzedzając co warsztat winien? Ano winien bo jak właściciela informuje że
    zamontują oryginał a montują zamiennik (bo tak chce ubezpieczyciel -
    zleceniodawca) to doprowadzają właściciela do niekorzystnego rozporządzenia
    własnym mieniem. Gdyby od razu mu powiedzieli że będą montować zamiennik to
    klient miałby jeszcze czas by się rozmyślić.

    Pozdrawiam
    Ergie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: