-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
robić?
Date: Tue, 11 Aug 2015 11:23:42 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <mqcev6$4vh$1@node1.news.atman.pl>
References: <55c99d79$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
<55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-37-152-18-20.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1439285031 5105 37.152.18.20 (11 Aug 2015 09:23:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2015 09:23:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.1.0
In-Reply-To: <55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566960
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-08-11 o 10:44, Rablin pisze:
>> W skrócie (bo pewnie i tak nie przeczytasz w całości powyższego ;) -
>> skoro kupiłeś w ciemno bułkę, to czemu się dziwisz, że nie masz chleba?
>
> Chyba nie do końca.
> 1. Facet z ubezpieczalni (jak dzwoniłem, że zrobili mnie w bambuko)
> powiedział, że podczas podpisywania umowy na infolinii mówili mi, że
> będą zamienniki gdyby coś się stało OC/AC. Ja na to, że robiłem to umowa
> była przez net (nie tel.) i z nikim nie rozmawiałem. Nikt mi zatem nie
> mówił, że będą zamienniki.
To, że umowa jest przez net nie oznacza, że nie posiada Ogólnych
Warunków Ubezpieczenia i że nie było twoim obowiązkiem zapoznania się z
nimi.
"Przez net" daje tę zaletę, że jak już byś się zapoznał z warunkami, to
mógłbyś od nich odstąpić, gdyby ci nie odpowiadały.
> 2. Jak rozmawiałem zgłaszając szkodę mówiłem, że chcę taki produkt
> (producent) jaki miałem firmowo w aucie. W żadnej rozmowie
> (ubezpieczyciel, dostawca) nie pojawiło się słowo ale Pan nie może mieć
> tego producenta bo ..... Ja nawet czekałem na produkt 48h aby doszło
> kurierem.
> Dopiero teraz mi mówią, że auto stare, że zawsze dają zamienniki etc. W
Widocznie dopiero teraz dojrzeli jakie ubezpieczenie kupiłeś. Może
późno, ale lepiej niż wcale (tak jak ty).
> 3. Przed montażem pytałem pracowników warsztatu czy na pewno będzie
> produkt A i potwierdzili. Oczywiście nie mam na to świadków ale było
> przy tym dwóch pracowników warsztatu.
Myślisz, że pracownicy warsztatu mieli wgląd w twoje umowy z
ubezpieczycielem?
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=