eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić? › Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
    robić?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 11:23:42 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <mqcev6$4vh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <55c99d79$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
    <55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-152-18-20.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1439285031 5105 37.152.18.20 (11 Aug 2015 09:23:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2015 09:23:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.1.0
    In-Reply-To: <55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566960
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-11 o 10:44, Rablin pisze:
    >> W skrócie (bo pewnie i tak nie przeczytasz w całości powyższego ;) -
    >> skoro kupiłeś w ciemno bułkę, to czemu się dziwisz, że nie masz chleba?
    >
    > Chyba nie do końca.
    > 1. Facet z ubezpieczalni (jak dzwoniłem, że zrobili mnie w bambuko)
    > powiedział, że podczas podpisywania umowy na infolinii mówili mi, że
    > będą zamienniki gdyby coś się stało OC/AC. Ja na to, że robiłem to umowa
    > była przez net (nie tel.) i z nikim nie rozmawiałem. Nikt mi zatem nie
    > mówił, że będą zamienniki.

    To, że umowa jest przez net nie oznacza, że nie posiada Ogólnych
    Warunków Ubezpieczenia i że nie było twoim obowiązkiem zapoznania się z
    nimi.

    "Przez net" daje tę zaletę, że jak już byś się zapoznał z warunkami, to
    mógłbyś od nich odstąpić, gdyby ci nie odpowiadały.


    > 2. Jak rozmawiałem zgłaszając szkodę mówiłem, że chcę taki produkt
    > (producent) jaki miałem firmowo w aucie. W żadnej rozmowie
    > (ubezpieczyciel, dostawca) nie pojawiło się słowo ale Pan nie może mieć
    > tego producenta bo ..... Ja nawet czekałem na produkt 48h aby doszło
    > kurierem.
    > Dopiero teraz mi mówią, że auto stare, że zawsze dają zamienniki etc. W

    Widocznie dopiero teraz dojrzeli jakie ubezpieczenie kupiłeś. Może
    późno, ale lepiej niż wcale (tak jak ty).



    > 3. Przed montażem pytałem pracowników warsztatu czy na pewno będzie
    > produkt A i potwierdzili. Oczywiście nie mam na to świadków ale było
    > przy tym dwóch pracowników warsztatu.

    Myślisz, że pracownicy warsztatu mieli wgląd w twoje umowy z
    ubezpieczycielem?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: