-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISM
ATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "Rablin" <R...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <55c99d79$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
robić?
Date: Tue, 11 Aug 2015 10:44:05 +0200
Organization: Rablin
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Lines: 22
Message-ID: <55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.24.40.24
X-Trace: 1439282647 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8373 83.24.40.24:59500
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2367
X-Received-Body-CRC: 3928196212
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566956
[ ukryj nagłówki ]> W skrócie (bo pewnie i tak nie przeczytasz w całości powyższego ;) -
> skoro kupiłeś w ciemno bułkę, to czemu się dziwisz, że nie masz chleba?
Chyba nie do końca.
1. Facet z ubezpieczalni (jak dzwoniłem, że zrobili mnie w bambuko)
powiedział, że podczas podpisywania umowy na infolinii mówili mi, że będą
zamienniki gdyby coś się stało OC/AC. Ja na to, że robiłem to umowa była
przez net (nie tel.) i z nikim nie rozmawiałem. Nikt mi zatem nie mówił, że
będą zamienniki.
2. Jak rozmawiałem zgłaszając szkodę mówiłem, że chcę taki produkt
(producent) jaki miałem firmowo w aucie. W żadnej rozmowie (ubezpieczyciel,
dostawca) nie pojawiło się słowo ale Pan nie może mieć tego producenta bo
..... Ja nawet czekałem na produkt 48h aby doszło kurierem.
Dopiero teraz mi mówią, że auto stare, że zawsze dają zamienniki etc. W
rozmowie jak zgłaszałem szkodę i zamawiana była dla mnie część nie było mowy
o jakimś syfie.
Pojawiła się (tak mi się zdaje) konkretna marka A a może i B. I nie było
wątpliwości.
3. Przed montażem pytałem pracowników warsztatu czy na pewno będzie produkt
A i potwierdzili. Oczywiście nie mam na to świadków ale było przy tym dwóch
pracowników warsztatu.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=