eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić? › Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?
    From: "Rablin" <R...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
    robić?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 10:44:05 +0200

    > W skrócie (bo pewnie i tak nie przeczytasz w całości powyższego ;) -
    > skoro kupiłeś w ciemno bułkę, to czemu się dziwisz, że nie masz chleba?

    Chyba nie do końca.
    1. Facet z ubezpieczalni (jak dzwoniłem, że zrobili mnie w bambuko)
    powiedział, że podczas podpisywania umowy na infolinii mówili mi, że będą
    zamienniki gdyby coś się stało OC/AC. Ja na to, że robiłem to umowa była
    przez net (nie tel.) i z nikim nie rozmawiałem. Nikt mi zatem nie mówił, że
    będą zamienniki.
    2. Jak rozmawiałem zgłaszając szkodę mówiłem, że chcę taki produkt
    (producent) jaki miałem firmowo w aucie. W żadnej rozmowie (ubezpieczyciel,
    dostawca) nie pojawiło się słowo ale Pan nie może mieć tego producenta bo
    ..... Ja nawet czekałem na produkt 48h aby doszło kurierem.
    Dopiero teraz mi mówią, że auto stare, że zawsze dają zamienniki etc. W
    rozmowie jak zgłaszałem szkodę i zamawiana była dla mnie część nie było mowy
    o jakimś syfie.
    Pojawiła się (tak mi się zdaje) konkretna marka A a może i B. I nie było
    wątpliwości.
    3. Przed montażem pytałem pracowników warsztatu czy na pewno będzie produkt
    A i potwierdzili. Oczywiście nie mam na to świadków ale było przy tym dwóch
    pracowników warsztatu.