eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!szmaragd.futuro.pl!opa
    l.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Jacek M." <n...@u...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: ProFuturo sprzedane
    Date: Sun, 18 Dec 2005 14:00:37 +0100
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 34
    Message-ID: <do3mhc$bu5$1@opal.futuro.pl>
    References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    <do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-195-158.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1134910829 12229 62.233.195.158 (18 Dec 2005 13:00:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Dec 2005 13:00:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75337
    [ ukryj nagłówki ]

    W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
    Mateusz Swatek:
    > Jacek M. napisał(a):
    > > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > > przez Pawel Szymanski:
    > > [...]
    > >
    > >>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    > >>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    > >>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    > >
    > >
    > > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
    > > ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
    > > przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
    > > od helpdesku?
    >
    > informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
    > informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie
    > padal snieg ? informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za
    > maly margines ? (podanie terminu zmiany anten/linku)
    > informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po
    > dachu (Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od
    > supportu Crowleya jak zglosil problemy o 1 w nocy)

    Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
    częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
    Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
    by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
    utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
    obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: