eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Data: 2005-12-18 00:27:38
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: "Jacek M." <n...@u...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    przez Pawel Szymanski:
    [...]
    >
    > poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    > podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    > piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.

    Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: