  • 31. Data: 2013-03-18 21:49:24
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: "Fandi" <J...@w...pl>

    > - potrzebuję pakietów internetowych Z LEJKIEM!

    nowy jestem. Co znaczy pakiety "z lejkiem"?

  • 32. Data: 2013-03-18 22:12:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 18 Mar 2013 21:49:24 +0100, Fandi wrote:

    > nowy jestem. Co znaczy pakiety "z lejkiem"?

    O nielimitowany dostep do sieci po skonczeniu się pakietu, z
    predkosciami ledwo-ledwo :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 33. Data: 2013-03-18 23:35:42
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 23:38:15 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > wk* cie doliczanie paru zl do abonamentu.
    >
    > A nie wk* cie jak doladujesz te 300 zl i zniknie ?
    >

    > J.

    Dalej nie nadąrzam... jak rozmowa z gimnazjalistą, który zamiast rzeczowo
    odpowiedzieć próbuje na siłę udowodnić przez internet, żę ma rację. Nie rób proszę ze
    mnie technologicznego imbecyla, który raz na jakiś czas nie potrafi ważności konta
    sprawdzić - szczególnie, że obecnie w standardzie jest roczna (chociaż to się zaczyna
    powoli zmieniać).

    Zadałem proste pytanie. Umotywowałem dlaczego szukam takiego, a nie innego
    rozwiązania, a zamiast odpowiedzi czytam przekomarzania na temat tego, co mnie
    wkurza, a co nie...

    Myślę, że dalsze kontynuowanie wątku NIE NA TEMAT jest zbędne.

    --
    Kordi

  • 34. Data: 2013-03-18 23:37:59
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 22:12:12 UTC+1 użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > O nielimitowany dostep do sieci po skonczeniu się pakietu, z
    >
    > predkosciami ledwo-ledwo :-)

    Akurat mi bardzi chodzi o blokadę internetu w momencie, kiedy się pakiet skończy... W
    Orange mi smartfon w 10 min 2 razy wyczyścił konto, bo źle ustawiłem program do
    limitowania przesyłu danych. Nie chcę powtarzać takich historii.

    Kordi

  • 35. Data: 2013-03-19 00:08:31
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Kordi (k...@g...com)
    in news:4f8a685f-b9df-46bd-821f-5bbffbc1f11f@googlegrou
    ps.com

> [...]
    > pakiet skończy... W Orange mi smartfon w 10 min 2 razy wyczyścił konto,
    > bo źle ustawiłem program do limitowania przesyłu danych. Nie chcę

    Ale ten nielimitowany jest darmowy. :)
    Lejki są właśnie dla Twojego przypadku.

    MSz

  • 36. Data: 2013-03-19 10:17:45
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 00:08:31 UTC+1 użytkownik Marcin Szumilas napisał:
    > Quoted:
    >

    > Ale ten nielimitowany jest darmowy. :)
    >
    > Lejki są właśnie dla Twojego przypadku.
    >

    > MSz

    Wiem, że jest darmowy, ale mnie tak naprawdę wszystko jedno. Na 32 kbit/sekundę nie
    będę siebie maltretował ;). Jak dla mnie mogłaby być to oferta ze zwykła blokadą GPRS
    po wykorzystaniu pakietu.

    Kordi

  • 37. Data: 2013-03-19 12:35:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-18 22:12:12 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > O nielimitowany dostep do sieci po skonczeniu się pakietu, z
    > predkosciami ledwo-ledwo :-)

    Co - trzeba to podkreślić - jest idiotyczną nazwą, gdyż przez lejek
    idzie cały czas tyle samo towaru...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2013-03-19 12:47:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 12:35, Bydlę pisze:

    > Co - trzeba to podkreślić - jest idiotyczną nazwą, gdyż przez lejek
    > idzie cały czas tyle samo towaru...
    > ;-)

    Ale wolniej. Nazwa idealna.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2013-03-19 14:32:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-19 12:47:06 +0100, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> said:

    > Ale wolniej. Nazwa idealna.

    Nie. Przez lejek idzie cały czas tyle samo towaru.
    Woda, piasek, wódka, proszek do prania - nie da się przepchać przez
    lejek więcej, niż lejek jest w stanie przepuścić.
    Więc na początku masz maksymalną przepustowość i na końcu też.
    Nazwa jest idiotyczna.

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2013-03-19 15:19:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 14:32, Bydlę pisze:

> [...]
    > lejek więcej, niż lejek jest w stanie przepuścić.
    > Więc na początku masz maksymalną przepustowość i na końcu też.

    Przez 32kbp/s też idzie cały czas tyle samo towaru. Zupełnie nie
    rozumiem twojego toku myślenia.

    --
    Liwiusz