  • 1. Data: 2013-03-13 19:54:03
    Temat: T-Mobile Rok ważnosci konta
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    19 marca wprowadzaja opłate za rok waznosci konta 3 zl za miesiac co trzeba
    zrobic zeby jesze przez rok nie placic Podobno jakiegos sms trzeba wyslac

  • 2. Data: 2013-03-13 20:03:19
    Temat: Re: T-Mobile Rok ważnosci konta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-13 19:54, kowtow pisze:
    > 19 marca wprowadzaja opłate za rok waznosci konta 3 zl za miesiac co trzeba
    > zrobic zeby jesze przez rok nie placic Podobno jakiegos sms trzeba wyslac

    Najlepiej przenieść numer do virginmobile.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-03-13 20:40:48
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    > Najlepiej przenieść numer do virginmobile.

    No to raczej nie wchodzi w gre do czasu wydania kilkuset zlotych z rachunku
    numeru

  • 4. Data: 2013-03-13 20:49:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 13 Mar 2013 20:40:48 +0100, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >No to raczej nie wchodzi w gre do czasu wydania kilkuset zlotych z rachunku
    >numeru

    Jeśli nie ma się aktywnej tej usługi to trzeba ją włączyć, zrobić
    jakieś zdarzenie żeby się przedłużyło ważność konta o rok i potem ją
    wyłączyć, oczywiście wszystko przed 19.03., przez iboa pewnie się da,
    nie ma w tym nic magicznego.
    Coś czuje że kolega załapał się na kilka podwójnych doładowań:)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-03-13 20:58:10
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie ma w tym nic magicznego.
    > Coś czuje że kolega załapał się na kilka podwójnych doładowań:)

    Mam aktywna usluge Rok waznosci konta do 20.03.2014r Moje pytanie czy cos
    musze aktywowac lub dezaktywowac zeby ten stan mi sie utrzymal bez
    ponoszenia kosztow.

  • 6. Data: 2013-03-13 21:18:02
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 13 Mar 2013 20:58:10 +0100, "kowtow"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Mam aktywna usluge Rok waznosci konta do 20.03.2014r Moje pytanie czy cos
    >musze aktywowac lub dezaktywowac zeby ten stan mi sie utrzymal bez
    >ponoszenia kosztow.

    No to jeśli ta data ci wystarczy to teraz musisz tylko dezaktywować
    roczną ważność konta w iboa albo przez ebok w telefonie przed 19.03 i
    tyle, ważność powinna zostać taka jak jest, a koszty nie będą
    ponoszone po wprowadzeniu opłat.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-03-13 21:31:17
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 13 Mar 2013 21:18:02 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >roczną ważność konta w iboa albo przez ebok w telefonie przed 19.03 i
    >tyle, ważność powinna zostać taka jak jest, a koszty nie będą

    Kody na dezaktywacje to:
    NIE na numer 668
    krótki kod: *100*68*2#

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-03-13 23:08:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kowtow" napisał:

    > No to raczej nie wchodzi w gre do czasu wydania
    > kilkuset zlotych z rachunku numeru

    I tak legł w gruzach kolejny mit rozpowszechniany przez prepaidfajterów,
    ten o rzekomej łatwości zakończenia współpracy z daną siecią w dowolnym
    a dogodnym dla klienta momencie. Tym boleśniejszy to upadek, albowiem
    ten mit wyciągany był jako koronny argument o wyższości tej formy
    ciułactwa
    nad abonamentem.
    Liiiwiuuuszu, czy ci nie żaaal...

    JoteR

  • 9. Data: 2013-03-14 02:08:29
    Od: "dizel" <x...@x...com>

    JoteR<j...@p...pl> wrote:

> [...]
    > a dogodnym dla klienta momencie. Tym boleśniejszy to upadek, albowiem
    > ten mit wyciągany był jako koronny argument o wyższości tej formy

    Jak ktoś lubi mieć na karcie prepaid tyle co na koncie bankowym to już jego sprawa
    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 10. Data: 2013-03-14 07:33:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 14 Mar 2013 02:08:29 +0100, dizel wrote:

    > Jak ktoś lubi mieć na karcie prepaid tyle co na koncie bankowym to już jego sprawa

    No pardon, ale tutaj nie wszyscy są z roczników 90+, a kiedys trza było
    prepaida załadować 50zł/kwartał. A z kazdym niewygadanym w ten sposob
    doładowaniem środków na koncie pojawiało się więcej. I im ich bylo
    wiecej, tym zawsze trudniej machnac na to reką, uwierz.

    Ja w Tiktaku mam obecnie ponad 350zł i naprawdę odróżniam bank od opera
    GSM ;-) (owszem, mam wlaczony rok waznosci konta, owszem, na starcie tej
    rocznej waznosci bylo tam jeszcze wiecej).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns