  • 81. Data: 2013-03-22 20:53:21
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 20:47:51 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > I wiara jakoś automagicznie czyni
    > lejka sensownym transferem.

    NIE czyni.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 82. Data: 2013-03-22 21:25:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 22 Mar 2013 20:51:06 +0100, ALEX Alpha MR wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > TVSAT364.

    Podtrzymuje.

    > A ten pakiet to jakaś bariera nie do przeskoczenia?

    Przy zabawie w multimedia? Silnie uwiera. (Przelicz, przetestuj).

    > HSPA+ to 21Mbit. Szybszy.

    Ja nie pisze o teoretycznych maxach, tylko o realiach. EDGE tez ma ponad
    200kbit/s, a realnie w testach wczoraj bylo ~50kbit/s. 802.11n ma
    teoretycznie 300Mbit/s, a realnie...

    > Wolę nie.

    E, fajne są, dawaj.

    > Czyli nie jesteś w stanie się domyśleć.

    Mowilem, ze porownania samochodowe są slabe. Ale ponoc uwazasz inaczej,
    tylko jakos pobrnąć nie chcesz :(

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 83. Data: 2013-03-22 21:56:46
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 22 Mar 2013 20:25:45 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Podtrzymuje.

    Że to niemożliwe mieć w chacie takie łącze w 1998? Podtrzymuj sobie.

    > Przy zabawie w multimedia? Silnie uwiera. (Przelicz, przetestuj).

    Nie ja twierdziłem że 32kbit to sensowne łącze. Zresztą w czym problem,
    skoro lejki są takie fajne to ciągnij multimedia po lejku.

    > Ja nie pisze o teoretycznych maxach, tylko o realiach. EDGE tez ma ponad
    > 200kbit/s, a realnie w testach wczoraj bylo ~50kbit/s. 802.11n ma
    > teoretycznie 300Mbit/s, a realnie...

    To zdecyduj się czego Ty chcesz. Raz styka Ci lejek, raz kilka Mbit to
    mało.

    > E, fajne są, dawaj.

    > Mowilem, ze porownania samochodowe są slabe. Ale ponoc uwazasz inaczej,
    > tylko jakos pobrnąć nie chcesz :(

    W to że nie wiesz dlaczego opy ścinają transfer do 32kbit?

  • 84. Data: 2013-03-23 18:24:56
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 marca 2013 21:56:46 UTC+1 użytkownik ALEX Alpha MR napisał:
> [...]

    W tym wątku jest w chwili obecnej 83 wiadomości. Na temat może zostało napisanych 5.
    Jeden wielki śmietnik i aż człowiekowi odechciewa się z zasobu jakim jest usenet
    korzystać...

    Taki ogólny apel do wszystkich na grupie... ogarnijcie się ludzie.

    P.S.
    Nie musisz czuć się wyróżniony, że odpowiadam akurat na tego post'a. Po prostu się
    nawinął pierwszy z brzegu.

    --
    Kordi

  • 85. Data: 2013-03-24 18:49:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kordi" <k...@g...com>

> [...]
    napisanych 5. Jeden wielki śmietnik i aż człowiekowi odechciewa się z zasobu
    Na tym polega.