  • 21. Data: 2013-03-17 11:58:10
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > A prepaidy sa ? Cos tam placic trzeba.

    No nie bardzo. Jak nie zapłacisz za pre-paid, to nie powstanie dług, co
    najwyżej stracisz numer. No i ja nie słyszałem o abonamencie płatnym raz
    do roku. Fakt, hardkorowo można zapłacić za cały rok z góry, ale nie
    jest to standardowe działanie. Zwłaszcza, że nie będzie to 5 PLN, a tyle
    wynosi roczna opłata za utrzymanie numeru w pre-paidzie.

    > Tu warunki byly takie ze ktos jednak korzysta, czyli placi.

    Ale może korzystać nierównomiernie, w jednym miesiącu mało, w innym
    dużo. Gdy za mało, to żal, że się nie wykorzystało minut, czyli
    abonament nie jest dopasowany, gdy za dużo to żal, że się dopłaca za
    dodatkowe minuty (zwykle po cenie nieco wyższej, niż stawka zawarta w
    abonamencie), czyli abonament nie jest dopasowany.
    --
    Grzexs

  • 22. Data: 2013-03-17 13:15:28
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 11:21:28 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 16 Mar 2013 21:52:46 +0100, Grzexs napisał(a):
    >

    > Tu warunki byly takie ze ktos jednak korzysta, czyli placi.
    >

    > J.

    To ja może dopreecyzuje warunki brzegowe bo niepotrzebnie napisałem 30-40 na miesiąc
    ... Moja aktywność korzystania z telefonu bynajmniej nie jest stała. Obecnie mam abo
    za 40 zł w Play bo jak liczyłem to pakiet minut, który w nim mam powinien mi
    praktycznie zawsze wystarczyć. To, że czasami nie wykorzystam wszytkiego generalnie
    mi powiewa tak długo jak jest to wydatek do 40 zł miesięcznie. Szkoda mojej uwagi na
    parę złotych, które mógłbym zaoszczędzić...

    Tak przynajmniej mi się wydawało, dopóki na którymś rachunku nie zobaczyłem 80 zł...
    Moje zdziwienie było tym większe, że w tamtym miesiącu dzowniłem niewiele. Okazało
    się, że Play w regulaminie oczywiście ma haczyk w postaci połączeń na numery
    specjalnie np. 0801. Nie wlicza ich do abonamentu i na dodatek ma na nich jakąś
    kompletnie nierealną stawkę - 60-70 gr, czy jakoś tak. To już jest sytuacja
    frustrująca, bo nie dość, że z jednej strony mi przepadają minuty, to jeszcze mnie
    łoją na tym jak np. do banku chcę zadzwonić żeby sprawę załatwić. Ba... nawet jak na
    infolinię dzownię, żeby reklamację złożyć to mi do rachunku doliczają połączenie z
    biurem obsługi abonenta....

    Był już kiedyś taki czas, że powiedziałem, że więcej na abo nie przejdę, kiedy na 4
    faktury wystawione przez orange miałem 5 zasadnych reklamacji (bez kitu, wszystkie
    uznali). Potem się trochę zirytowałem prepaid'em, gdy dropbox synchronizując się
    wyczyścił mi konto, bo na pakiecie lejka nie było... ale z dwojga złego, to już chyba
    wole wrócić do prepaid'a niż dać się dymać na co drugiej fakturze, bo nie pamiętam
    kiedy ostatnio z Play przyszła mi faktura na wspomniane wyżej 40 zł. Praktycznie za
    każdym razem znajduję na rachunku jakąś niespodziankę...

  • 23. Data: 2013-03-17 14:22:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 11:58:10 +0100, Grzexs napisał(a):

    > No nie bardzo. Jak nie zapłacisz za pre-paid, to nie powstanie dług, co
    > najwyżej stracisz numer. No i ja nie słyszałem o abonamencie płatnym raz

    no ale chyba zalezy nam na utrzymaniu numeru, bo inaczej nie byloby rozmowy
    :-)
    Abonamenty rozne sa, bezterminowe tez sie zdarzaja.

    > do roku. Fakt, hardkorowo można zapłacić za cały rok z góry, ale nie
    > jest to standardowe działanie. Zwłaszcza, że nie będzie to 5 PLN, a tyle
    > wynosi roczna opłata za utrzymanie numeru w pre-paidzie.

    Teraz tak, ale kiedys bylo wiecej. I nie wiadomo czy nie wroci, a mysle ze
    tak - tzn moze nie tyle, na razie demobil testuje klientow kwota 3zl/mc :-)

    > Ale może korzystać nierównomiernie, w jednym miesiącu mało, w innym

    Moze, ale raczej nie bylo mowy o tym ze rozmawia raz na rok, za to dlugo i
    drogo. Rozmawia, placi, termin waznosci nie jest istotny.

> [...]
    > dodatkowe minuty (zwykle po cenie nieco wyższej, niż stawka zawarta w
    > abonamencie), czyli abonament nie jest dopasowany.

    Z tym ze bywa przenoszenie minut, i moze sie troche wyrowna.

    J.

  • 24. Data: 2013-03-17 14:24:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 05:15:28 -0700 (PDT), Kordi napisał(a):
> [...]
    > stała. Obecnie mam abo za 40 zł w Play bo jak liczyłem to pakiet minut,
    > który w nim mam powinien mi praktycznie zawsze wystarczyć. To, że

    Ale tych minut ile

    > czasami nie wykorzystam wszytkiego generalnie mi powiewa tak długo jak
    > jest to wydatek do 40 zł miesięcznie. Szkoda mojej uwagi na parę
    > złotych, które mógłbym zaoszczędzić...

    Inny by jednak napisal ze tak dlugo, dopoki w innej taryfie nie bedzie
    istotnie mniej :-)

    > Tak przynajmniej mi się wydawało, dopóki na którymś rachunku nie
    > zobaczyłem 80 zł... Moje zdziwienie było tym większe, że w tamtym

    A nie szkoda twojej uwagi na jednorazowe 40 zl ? :-P

> [...]
    > nierealną stawkę - 60-70 gr, czy jakoś tak. To już jest sytuacja
    > frustrująca, bo nie dość, że z jednej strony mi przepadają minuty, to

    Faktycznie ... ale sprawdz czy gdzie indziej jest inaczej.
    A z tego co widzialem, to przynajmniej w niektorych taryfach Play abonament
    wplywa jako pakiet zlotowek.

    > Ba... nawet jak na infolinię dzownię, żeby reklamację złożyć
    > to mi do rachunku doliczają połączenie z biurem obsługi abonenta....

    Ale to tez czeste. W Orange i T-mobile mozna e-mailem skladac :-)

> [...]
    > (bez kitu, wszystkie uznali). Potem się trochę zirytowałem prepaid'em,
    > gdy dropbox synchronizując się wyczyścił mi konto, bo na pakiecie lejka

    Ja raz przekroczylem w t-mobile ... i nie wiem - czy to przypadek, czy tak
    wyglada "ograniczenie przepustowosci", bo zrobilo sie tak ze net ma w miare
    normalna szybkosc, a za chwile stop, i przez pol godziny netu nie ma wcale.

> [...]
    > z Play przyszła mi faktura na wspomniane wyżej 40 zł. Praktycznie za
    > każdym razem znajduję na rachunku jakąś niespodziankę...

    Zdaje sie ze w planach bylo "doladowac za 200-300zl i miec spokoj".
    A jak stan zniknie, bo cokolwiek ? :-)

    mbank moze czas sprawdzic ?

    J.

  • 25. Data: 2013-03-17 15:30:21
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 14:24:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 17 Mar 2013 05:15:28 -0700 (PDT), Kordi napisał(a):
    >

    > Zdaje sie ze w planach bylo "doladowac za 200-300zl i miec spokoj".
    >
    > A jak stan zniknie, bo cokolwiek ? :-)
    >

    > mbank moze czas sprawdzic ?

    Wiesz co... tak próbuję zrozumieć o co w tej wypowiedzi chodzi i niestety, ale się
    poddaję...

    Powtórze tylko pytanie z początku. Potrzebuję mający prepaid z lejkiem i niskim
    stawkami rozmów do wszystkich sieci. Najchętniej żeby była to opcja na zasadzie
    "doładuj raz dużą kwotą i zapomnij".

  • 26. Data: 2013-03-17 18:15:48
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    stawkami rozmów do wszystkich sieci. Najchętniej żeby była to opcja na zasadzie

    Czy znasz operatora o wdzięcznej nazwie ,,mBank Mobile"? Tam jest 0,19
    PLN do wszystkich i 50 MB gratis co miesiąc. Zapewne o nim pisał
    przedpiszca. Jeszcze do niedawna była to dość ponętna oferta pre-paid.
    Można też było np. ustawić sobie, że jeśli ilość środków spadała poniżej
    pewnego minimum, następowało automatyczne doładowania z konta w mBanku.
    W tym przypadku nie musiałbyś doładowywać raz na 100 zł, tylko np. 20 zł
    i próg dla automatycznego doładowania.

    --
    Grzexs

  • 27. Data: 2013-03-17 19:02:43
    Od: Kordi <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 18:15:48 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

> [...]
    >
    > pewnego minimum, następowało automatyczne doładowania z konta w mBanku.
    >
    > W tym przypadku nie musiałbyś doładowywać raz na 100 zł, tylko np. 20 zł

    Kiedyś to była ciekawa oferta w chwili obecnej pakiet 250 MB za 10 zł, jest nie do
    zaakceptowania. Zresztą nie widze lejka ... Jeżeli miałbym wybrać ofertę bez lejka to
    Virgin Mobile jest bezkonkurencyjny.

  • 28. Data: 2013-03-17 20:22:31
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Kordi (k...@g...com)
    in news:c40c30db-dc8c-4ef5-bf38-39a294125e1e@googlegrou
    ps.com

    > Kiedyś to była ciekawa oferta w chwili obecnej pakiet 250 MB za 10
    > zł, jest nie do zaakceptowania.

    Może się coś zmieni od kwietnia.

    MSz

  • 29. Data: 2013-03-17 23:38:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 07:30:21 -0700 (PDT), Kordi napisał(a):

    > Wiesz co... tak próbuję zrozumieć o co w tej wypowiedzi chodzi i niestety,
    > ale się poddaję..

    wk* cie doliczanie paru zl do abonamentu.
    A nie wk* cie jak doladujesz te 300 zl i zniknie ?

    J.

  • 30. Data: 2013-03-18 17:33:40
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Może się coś zmieni od kwietnia.

    Oby nie na gorsze. mBank po ostatnich cudownych zmianach w TOiP to chyba
    będzie musiał szukać oszczędności.
    --
    Grzexs