  • Data: 2013-05-18 21:49:06
    Temat: Re: Prawo jazdy - kody ograniczeń
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Zawijaj linie.
    >
    > Jesteś pewien że butelka piwa to też alkoholizm ?
    >
    > Znam człowieka ponad 20 lat, ma prawo jazdy ale niema prywatnego
    >
    > samochodu bo nie che mieć. Dokładniejsze badania wykazały że
    >
    > nie chce bo ma zwyczaj aby po pracy w drodze do domu wypić piwo.
    >
    > Jeden kufel czy jedną butelkę, co będzie po drodze.
    >
    > Pijanego go nigdy nie widziałem. Czy aby na pewno to alkoholik ?
    >

    > Pozdrawiam

    Przejdź na czytnik Google. Zabierz mu tą jedną butelkę piwa przez dwa dni a zobaczysz
    jak będzie po ścianach chodził. Pół litra piwa to trochę więcej niż pięćdziesiątka
    wódki. alkoholizm wywołuje nie przerażająca ilość wypijanego alkoholu a
    systematyczność picia. Tak się zastanawiam z jakiego powodu ludzie piją to gówno
    jeśli nie jest nim dostarczenie alkoholu. W instrukcji obsługi człowieka gorzki to
    nie jadalny. Piwo daje się wypić tylko jak jest zimne bo znieczula kubki smakowe.
    Wypicie przez nie alkoholika dwóch butelek ciepłego piwa jest chyba niemożliwe.