  • Data: 2013-05-19 19:13:08
    Temat: Re: Prawo jazdy - kody ograniczeń
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego fermentowany ekstrakt ze zbo�a doprawiony na gorzko ma by�
    >
    > czymďż˝ dziwnym?
    Masz rację. Dlaczego miałby być czymś dziwnym. Kilka lat temu byłem na
    zorganizowanych wakacjach we Francji. W ramach działań kulturalno oświatowych była
    wycieczka do miejscowego browaru. Pokazywali informowali i objaśniali. Udany dzień bo
    na zewnątrz gorąco jak w piekle a w środku miły chłodek. Na koniec dali popróbować
    tego co robią. Było z 15 piw o różnych nazwach w tym z 5 o takiej zawartości alkoholu
    że pod napój bezalkoholowy mogły by podchodzić. Próbowałem chyba wszystkich. Ale nie
    tak jak inni Polacy po dwie szklanki z każdego, nie tak jak Niemcy po pół szklanki z
    każdego. A tak jak Francuzi. Po łyku dwa łyki. Te " bezalkoholowe" dla mnie
    praktycznie niczym się nie różniły od tych dla hardkorów. Miały różne ale typowo
    piwne smaki, taki sam kolor, pianę. Podejrzewam że każde z bezalkoholowych piw jest
    smaczniejsze, oczywiście jak ktoś lubi piwo, od jakiś Harnasi czy Wojaków. Cenowo
    powinny być podobne bo o ile produkcja trudniejsza to nie ma w cenie akcyzy od
    alkoholu. Przy dużym zapotrzebowaniu cena bezalkoholowego była by na pewno niższa od
    alkoholowego. A smaków i aromatów było by tyle że każdy by coś wybrał dla siebie.
    Kogo byś nie spytał to systematycznie piwo pije wyłącznie dla jego walorów smakowych
    a nie ze jest alkoholikiem.