eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpertRe: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagt178.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Date: Thu, 29 Dec 2022 12:49:04 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <tohfvh$1s84$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <1ejqz29vvexs1.2cbhorixt8fo$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: aagt178.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagt178.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.175.178";
    logging-data="27291";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:776664
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 29 Dec 2022 12:43:16 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan J.F napisał:
    >> Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
    >> laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
    >> po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
    >> Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
    >> normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
    >> błachej przyczyny ?
    >
    > Do Bratysławy, to pewnie HP?

    Akurat Acer.

    > Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
    > wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
    > w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
    > komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
    > też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
    > dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
    > systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
    > (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
    > części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
    > Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
    > pochwalić za elastyczność w działaniu.

    Godne pochwały.

    Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
    wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
    komputera czy smartfona.

    Wyjatek to gwarancje Next Business Day.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: