-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagt178.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Date: Thu, 29 Dec 2022 12:49:04 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1...@4...net>
References: <tohfvh$1s84$1@gioia.aioe.org>
<7...@g...com>
<1ejqz29vvexs1.2cbhorixt8fo$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: aagt178.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagt178.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.175.178";
logging-data="27291";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:776664
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 29 Dec 2022 12:43:16 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
> Pan J.F napisał:
>> Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
>> laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
>> po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
>> Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
>> normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
>> błachej przyczyny ?
>
> Do Bratysławy, to pewnie HP?
Akurat Acer.
> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
> wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
> w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
> komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
> też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
> dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
> systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
> pochwalić za elastyczność w działaniu.
Godne pochwały.
Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
komputera czy smartfona.
Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.22 13:23 Jarosław Sokołowski
- 29.12.22 22:48 Adam
- 29.12.22 23:35 Jarosław Sokołowski
- 30.12.22 09:38 SW3
- 30.12.22 16:38 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rapsberry Pi i synchronizacja plików
- RCD 300 mA
- rpi i moduł przekaźników
- Falownik do pompy CO
- Lampa ogrodowa rozłączała różnicówkę
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Pytanie do Użytkownika
- Emanuel kiedyś szukał gotowca do chłodzenia leków
- Sprzęty z Lidl-a
- idzie nowe
- Wybuchające pagery
- Jak shakować windę
- Sterowanie bezprzewodowe do wbudowania
- NC vs NO
- Jak dzięki mojemu pomysłowi amerykańce z Google przyspieszyli TV
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=