eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 1. Data: 2022-12-28 14:22:57
    Temat: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Zwlekałem z opisem pralki do czasu rozwiązania problemu ze sklepem, ale
    najwyraźniej należy już opisać wrażenia. Zamieszczam opinię odrzuconą
    przez sklep -- powodem jest rzekome naruszenie regulaminu bez wskazania
    konkretnego naruszenia:

    ====================================================
    ======================
    Zakup internetowy. Urządzenie przybyło do mnie 22 grudnia 2022 roku
    i tegoż dnia został zgłoszony problem.

    Pralko-suszarka została nieprawidłowo (co wykazałem fotografiami)
    spakowana (prawdopodobnie przez producenta) i jest (najwyraźniej
    w efekcie tego spakowania) uszkodzona. Ww. nieprawidłowości nie
    można było stwierdzić przed rozpakowaniem urządzenia.
    (nieprawidłowo zostały założone blokady bębna)

    Sklep nie kwestionuje problemu -- zgadza się na wymianę pralko-suszarki,
    ale najwyraźniej nie chce tego problemu rozwiązać. Odległy o kilkaset
    metrów serwis może przybyć za 2 tygodnie -- niczego nie wskóra, gdyż te
    pralki nie są naprawialne z uwagi na budowę; pralko-suszarki na wymianę
    nie ma, choć nową można kupić w interenetowym sklepie MediaExpert...

    Rozmowa ze sklepem prowadzi donikąd, czas ucieka, nie mam czym prać...
    ====================================================
    ======================

    Pralko-suszarka zniknęła znienacka z internetowego sklepu wkrótce
    po zgłoszeniu problemu. Obecnie jest (od 23 grudnia w stacjonarnym,
    chyba od 24 grudnia także w internetowym MediaExpert) ale (mimo
    wcześniejszej (z 23 grudnia) woli_sklepu wymiany pralki na inną,
    sklep odmawia wymiany, zasłaniając się brakiem takich pralek...


    https://www.mediaexpert.pl/agd/pralki-i-suszarki/pra
    lko-suszarki/pralko-suszarka-candy-csow44645twe-2-s

    U Ciebie dzisiaj
    W sklepie jutro

    Dostawa jutro
    Zamów przez: 06 godz. : 45 min. : 43 sek.
    ====================================================
    ======================

    Zależało mi na tej akurat z uwagi na WiFi i głębokość.
    (sklep zaproponował wymianę na taką samą lub na inną,
    podając link do swych propozycji)

    Ale zależało mi na sprawnej, nie na uszkodzonej.

    Uszkodzenie (stukanie podczas wirowania pustego bębna) spostrzegłem
    wkrótce po włączeniu pralki. Gumy blokad noszą ślady złego montażu,
    jednej z tych gum nie ma, jedna ze śrub jest zgięta...

    ====================================================
    ======================
    Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/.s


  • 2. Data: 2022-12-28 15:50:25
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Grzexs <g...@w...plx>

    > Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.

    A czego się spodziewałeś po MediaExpert?

    --
    Grzexs


  • 3. Data: 2022-12-28 16:04:09
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 gru 2022 o 15:50, Grzexs pisze:

    >> Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.

    > A czego się spodziewałeś po MediaExpert?

    Współpracy?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/.s


  • 4. Data: 2022-12-28 18:34:32
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: titanus <t...@g...kom>

    W dniu 2022-12-28 o 16:04, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W dniu 28 gru 2022 o 15:50, Grzexs pisze:
    >
    >>> Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
    >
    >> A czego się spodziewałeś po MediaExpert?
    >
    > Współpracy?
    >
    _RĘKOJMIA_ nie GWARANCJA. I temat ma być załatwiony od ręki.
    Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i wymieniasz
    na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.

    Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV. Z reklamacją nic nie
    wskórałem. W momencie gdy powołałem się na rękojmię temat załatwiony od
    ręki.

    --
    Pozdrawiam - titanus


  • 5. Data: 2022-12-28 19:21:51
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 gru 2022 o 18:34, titanus pisze:

    >> Współpracy?

    Pralko-suszarka kupiona jest na prywatną osobę -- oczywiście.
    (nie na firmę; nie na NIP)

    > _RĘKOJMIA_

    Od tego zacząłem.

    > nie GWARANCJA.

    Tego nie ruszałem.

    > I temat ma być załatwiony od ręki.

    Dobrze by było.

    > Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i wymieniasz
    > na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.

    Też tak uważam, ale gadka z MediaExpert jest trudna.

    > Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV.

    Z tym sklepem czy z innym?

    > Z reklamacją nic nie wskórałem. W momencie gdy powołałem
    > się na rękojmię temat załatwiony od ręki.

    Od tego zacząłem. Najpierw wyglądało, jakby chcieli wymienić bez oporów,
    później zauważyli, że takiej samej nie mają i nie potrafią powiedzieć,
    kiedy będą mieli, więc mogą wymienić na inną z ewentualnym wyrównaniem
    cen, aż zapytali, czy zgadzam się na serwis -- zgodziłem się na wszelki
    wypadek, co nie znaczy, iż zrezygnowałem z wymiany. Najbliższy serwis
    Candy jest niespełna kilometr ode mnie. Wkrótce zobaczyłem taką samą
    w stacjonarnym, o czym poinformowałem ich m@ilem (ale była już Wigilia,
    więc być może już nie pracowali) a za jakiś czas zobaczyłem także
    w internetowym, o czym także ich powiadomiłem m@ilem...

    Nie zaakceptowałem wymiany na inną, gdyż głębszej bym nie zmieścił.
    Wśród zaproponowanych linkiem była taka sama (której jednak nie można
    było kupić i na którą nie mogli wymienić) oraz głębsze. Odpisałem,
    że na głębszą nie mogę zgodzić się z uwagi na brak miejsca.

    Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.

    -=-

    Dzięki za słowa otuchy. Szybko ubywa mi czystych ubrań i ręczników.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...


  • 6. Data: 2022-12-28 20:47:30
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: titanus <t...@g...kom>

    W dniu 2022-12-28 o 19:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W dniu 28 gru 2022 o 18:34, titanus pisze:
    >
    >>> Współpracy?
    >
    > Pralko-suszarka kupiona jest na prywatną osobę -- oczywiście.
    > (nie na firmę; nie na NIP)
    >
    >> _RĘKOJMIA_
    >
    > Od tego zacząłem.
    >
    >> nie GWARANCJA.
    >
    > Tego nie ruszałem.
    >
    >> I temat ma być załatwiony od ręki.
    >
    > Dobrze by było.
    >
    >> Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i
    >> wymieniasz na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
    >
    > Też tak uważam, ale gadka z MediaExpert jest trudna.
    >
    >> Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV.
    >
    > Z tym sklepem czy z innym?
    >
    >> Z reklamacją nic nie wskórałem. W momencie gdy powołałem się na
    >> rękojmię temat załatwiony od ręki.
    >
    > Od tego zacząłem. Najpierw wyglądało, jakby chcieli wymienić bez oporów,
    > później zauważyli, że takiej samej nie mają i nie potrafią powiedzieć,
    > kiedy będą mieli, więc mogą wymienić na inną z ewentualnym wyrównaniem
    > cen, aż zapytali, czy zgadzam się na serwis -- zgodziłem się na wszelki
    > wypadek, co nie znaczy, iż zrezygnowałem z wymiany. Najbliższy serwis
    > Candy jest niespełna kilometr ode mnie. Wkrótce zobaczyłem taką samą
    > w stacjonarnym, o czym poinformowałem ich m@ilem (ale była już Wigilia,
    > więc być może już nie pracowali) a za jakiś czas zobaczyłem także
    > w internetowym, o czym także ich powiadomiłem m@ilem...
    >
    > Nie zaakceptowałem wymiany na inną, gdyż głębszej bym nie zmieścił.
    > Wśród zaproponowanych linkiem była taka sama (której jednak nie można
    > było kupić i na którą nie mogli wymienić) oraz głębsze. Odpisałem,
    > że na głębszą nie mogę zgodzić się z uwagi na brak miejsca.
    >
    > Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.
    >

    Skoro nie mogą Ci zapewnić sprawnej - takiej samej - to masz prawo do
    zwrotu kasy z tytułu rękojmi.

    Uderz do rzecznika praw konsumenta - w razie gdyby czas rękojmi się
    przedłużał - i wyślij do ME kopię tego pisma. Czasami to pomaga jeszcze
    lepiej.

    U mnie w ME czas wymiany TV na nowy - ten sam model - trwał łącznie 12 dni.

    > -=-
    >
    > Dzięki za słowa otuchy. Szybko ubywa mi czystych ubrań i ręczników.
    >


  • 7. Data: 2022-12-28 21:35:17
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 gru 2022 o 20:47, titanus pisze:

    >> Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.

    > Skoro nie mogą Ci zapewnić sprawnej - takiej samej - to masz prawo do
    > zwrotu kasy z tytułu rękojmi.

    Chyba tak.

    > Uderz do rzecznika praw konsumenta - w razie gdyby czas rękojmi się
    > przedłużał - i wyślij do ME kopię tego pisma. Czasami to pomaga jeszcze
    > lepiej.

    Na razie poprosiłem o pomoc Alior Bank, jako że zapłaciłem kartą;
    dokładniej -- kartą za pośrednictwem smartfonu i Google Pay czy
    jakoś tak. (Portfel Google) Chargeback.

    > U mnie w ME czas wymiany TV na nowy - ten sam model - trwał łącznie 12 dni.

    Teraz już wolałbym odstąpienie od umowy, bo jeśli teraz są
    takie trudności -- co czeka mnie w ewentualnej przyszłości?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...


  • 8. Data: 2022-12-28 22:11:39
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Niestety, z Media Expert też mam nie najlepsze doświadczenie.
    Na drugi dzień po zakupie w sklepie stacjonarnym Media Expert, ze względu na usterkę
    fabryczną w sofcie, nie chcieli mi wymienić konsoli na niższy model.
    Ogólnie, to w Polsce jest problem i dramat ze skutecznym egzekwowaniem gwarancji czy
    rękojmi.


  • 9. Data: 2022-12-29 00:07:36
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tohfvh$1s84$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > mediaexpert.pl

    Nigdy nic nie kupować nawet żeby było tańsze.
    Czekam aż zbankrutują. Odbiję szampana.

    --
    Piter

    Miłość i wojna są jak s. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos


  • 10. Data: 2022-12-29 11:51:27
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Dec 2022 18:34:32 +0100, titanus wrote:
    > W dniu 2022-12-28 o 16:04, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    >> W dniu 28 gru 2022 o 15:50, Grzexs pisze:
    >>
    >>>> Woli sklepu do rozwiązania problemu *zdecydowanie* nie widzę.
    >>
    >>> A czego się spodziewałeś po MediaExpert?
    >>
    >> Współpracy?
    >>
    > _RĘKOJMIA_ nie GWARANCJA. I temat ma być załatwiony od ręki.

    Moze cos sie zmienilo, ale dawniej to "od ręki" oznaczało, ze
    sprzedawca ma sie ustosunkowac do reklamacji w 2 tygodnie.

    > Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i wymieniasz
    > na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
    > Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV. Z reklamacją nic nie
    > wskórałem. W momencie gdy powołałem się na rękojmię temat załatwiony od
    > ręki.

    Ogolnie chyba przez pol roku (teraz juz moze rok) lepiej korzystac z
    rekojmii. W szczegolnych przypadkach nawet dluzej.

    Co nie zmienia faktu, ze np. Euro RTV znajomą olało.

    A cos slysze, ze od nowego roku, jakies nowe, lepsze przepisy
    chroniące konsumentow.

    J.


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: