    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Prądy w USB2
    Date: Wed, 22 Feb 2012 17:25:38 +0100

    "BartekK" ji33a8$qja$...@m...internetia.pl

    > inną "tak samo wyglądającą" ładowarkę, w której siedzi po
    > prostu 7805 (!) bez radiatora (w zasadzie za radiator robi
    > gniazdko USB, bo do niego jest przyczepiony opaską). Istna
    > manufaktura i cepelia, tyle że po 1.99$

    Tyle nas kosztuje. Chińczyk dostaje za pracę tyle juanów. :)

    Więc skąd ja mam brać te moce?

    [nie wiem, czy dobrze robię rozmawiając z nim -- on ma zasilacz
    z czarnej serii, a więc macza palce w czarnych mocach... trochę
    boję się ciemnej strony mocy... niby to tylko 1 amper, ale jednak moc...]

    Mam golarkę z Rossmanna. Jest ładowana z zasilacza dającego 5 V i ponoć jeden amper.
    Golarka ma znaczek TUV, po dwóch miesiącach oderwał się przewód zasilający silnik,
    a plastyki (coś na kształt plastykowych łożysk) ruchomej głowicy wyrabiają się. :)

    Ale na razie goli -- i ma zasilacz. Może zatem z tego zasilacza?
    Ma tę wadę, że trzeba go wtykać do ściany mieszkania czy
    domu -- a (jak wiadomo) czasami tej ściany nie ma.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'