  • Data: 2012-02-23 12:41:06
    Temat: Re: Prądy w USB2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "DooMiniK" 4f449b24$...@n...home.net.pl

    > To i tak sporo (mimo specyfikacji); ja widzę możliwość zewnętrznego
    > zasilacza (tj. kabel USB z dwoma 'końcówkami USB - jeden wkładasz do
    > portu w komputerze, drugi do zasilacza - np. taki kupiłem za małe
    > pieniądze w Lidlu).

    Dość tego!!! Czyż w noetbooku nie ma 5V w dostatecznej ilości? ;)
    Po jaką chorobę zakaźną wywołującą epidemię mam brać jakiś zasilacz
    zewnętrzny? Zasilacz notebooka nie da 5 V i 5 amperów?!?! IMO da!!!
    Po prostu do tej karty wrzucę te 5 V na 1 A z zasilacza i ósz!!!!!

    -=-

    Coś nie tak? Jeno ta karta taka jakaś wstydliwa -- trudno ją rozebrać...
    A może nie wstydliwa, ale podstępna? Trudna do rozebrania? Czy raczej
    trudna do ubrania? Trzeba babę jakoś rozpruć, aby jej wrzucić te 5 V
    na 1 a do brzucha na tak zwane stałe... Karta mieści się całkowicie
    w czeluściach notebooka! Nie ciągnie energii bez potrzeby i trudno
    tę kartę wyciągnąć ze slotu.

    -=-

    Coś źle? Już na stałe mam włożoną kartę SD do slotu notebookowego...
    I dobrze mi z nią. :) Mam na niej dwie partycje, ale na co dzień
    widoczna jest tylko jedna. Gdy odpalę kompa z tej karty (odpalę
    DOSa) to będę wówczas widział tę drugą partycję. Jest na niej
    partycjoner -- na wszelki wypadek, gdyby mi coś poplątało się
    na dysku notebooka. Jeszcze potrzebny drut eSATA<-->SATA...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'