  • Data: 2010-02-22 12:01:35
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlopsi$d6l$1@news.onet.pl...
    > Takie "usprawnienie" ruchu zamierza nam zafundować poznański ZDM.
    > Oczywiście nie trzeba tłumaczyć co to oznacza, nie będzie już żadnych
    > zjazdów, bo wszystko będzie stało.
    > Pretekstem jest ponoć fakt, iż niektóre osły nie potrafią zjechać z ronda
    > i doprowadzają do wypadków z wjeżdżającymi na rodno, którzy dostali
    > zielone światło.
    > Oczywiście lekarstwem może być tylko czerwone światło na wyjeździe.
    > To żeby postawić przed zjazdami normalny znak "ustąp pierwszeństwa",
    > choćby połączony z migającym żółtym, gdy wjeżdżający mają zielone, jakoś
> [...]

    Sam napisałeś, że to z powodu osłów. Ja widuję osły, które nawet na
    czerwonym zjeżdżąją. Jest taka ilość debili, że nawet czerwone nie jest w
    stanie ich zatrzymać. Takie ronda to nie nowość. Warszawa daje sobie radę
    więc larum chyba nieuzasadnione. Migające zółte to może być na tramwaj, a
    nie na zpier...jące pojazdy na poprzecznej. Chyba tylko idiota mógłby
    postawić sam A-7 kiedy poprzeczna ma sygnalizację. Skoro nikt nie jeździ z
    przepisową prędkością i wielu nie potrafi zjechać bez wypadku to macie
    czerwone. Sami jesteście sobie winni. Kiedyś można było zjeżdżać nawet na
    czerwonym, ale było mniej debili. Dzisiaj za debili na wszelki wypadek
    upierdzielają wszystkich. Dzisiaj z powodu debili mających w dupie przepisy
    nawet kursant na egzaminie ma przerąbane.
    neelix