  • Data: 2010-02-24 13:22:07
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Xns9D28CCBC85A0Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > boje sie, ze debile pojawiaja sie 10 razy czesciej w twojej głowie niz na
    > ulicach.
    > Nie raz ci juz pisałem - demonizujesz. Powoli zastanawiam sie, czy nie
    > masz
    > po prostu fobii.

    Wiesz skąd taka opinia? Za dużo siedzisz w domu, a jak wychodzisz to z
    klapkami na oczach. Druga przyczyna to to, że przyjąłeś do wiadomości, że
    takie debilne zachowania to norma. Ja nie dałem się uśpić. Nie uległem jak
    niektórzy sondażom na tvnie. Widzę, że liczba debili rośnie. Dzisiaj 2
    debile rozpieprzyły się na skrzyżowaniu ze swiatłami. Jeden pewnie
    zapierniczał na 60-ciu nie wiadomo ile, a drugi wyjechał. Co ciekawe to
    skrzyżowanie obniża prędkość do 50-ciu(obszar zabudowany). Wszystko w
    pobliżu przystanku autobusowego. Merc zatrzymał się na chodniku kilka m od
    wiaty. Takich jeżdżących na pograniczu życia i śmierci widują codziennie i
    kilka razy dziennie. Debil to tylko lekka forma upośledzenia umysłowego i
    zbyt lekka na określenie ich zachowania.
    neelix