    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Date: Tue, 6 Oct 2020 07:55:57 +0200
    <5f7a2680$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rledv4$toa$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b1532$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlf56v$ed1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b1e0c$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlf8eo$gjg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b36a5$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 05-10-2020 o 17:07, cef pisze:

    > Skąd wiesz ilu mam znajomych i ile takich problemów było?
    > Na pewno jest to lepsza ocena niż na podstawie internetowych bajdurzeń.

    Wątpię.
    Kwestia skali.
    Zakładałbym, że jest dokładnie odwrotnie.
    A może po prostu na prawdę to się zdarza, jak ktoś ładowania nie chce
    sprawdzać.

    > Zdziwić to by Cię mogło, gbyby od wsiadania wzrastał zasięg?
    > Tu akurat nie ma potrzeby wsiadać.

    Właśnie o tym piszę.
    Wsiadać nie ma sensu, ale pisać tak, sprawdzać łądowania też nie ma
    sensu, ale pisać o czymś o czym się pojęcia nie ma tak.
    Typowe.

    > Tam gdzie kupuję robią takie rzeczy i nie jest to problemem.

    Tego wcześniej nie pisałeś.
    Tylko coś dokładnie odwrotnego, że nie będziesz sprawdzać.

    "Nie sądzę, żeby mi się chciało nawet podejść z woltomierzem do samochodu, "
    "Zakładamy, że jest prawidłowe ładowanie i nie ma niespodzianek w
    instalacji."

    Więc przestań pierdzielić od rzeczy.