  • Data: 2020-10-06 11:13:14
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-06 o 10:28, Cavallino pisze:

    > Jakie auto i przegląd na ile km/lat?

    Ale przecież już dzwoniłeś i wszystko wiesz?
    Przy standardowym przeglądzie zlecanym przeze mnie, to nawet
    w osiedlowym warsztaciku sprawdzali mi ładowanie
    (bo kiedyś mi właśńie stwierdzili w oplu, że nie ładuje prawidłowo)
    więc spróbuj się dowiedzieć jaka jest specyfikacja przeglądu -
    tam jest kilkadziesiąt punktów.

    > Czytałem od początku.
    > Zacytuj gdzie wcześniej (niż dziś) napisałeś o sprawdzonym ładowaniu w
    > samochodzie....

    W pierwszym poście pisałem, że auto jest po przegladzie.
    Dla Ciebie oczywiście przegląd nie obejmuje instalacji
    elektrycznej a dla mnie to norma.

    > Ale teraz piszesz nie o sprawdzeniu stanu naładowania, tylko o
    > sprawdzeniu czy ładowanie w samochodzie jest prawidłowe.
    > To dwie różne sprawy, ta pierwsza to skutek, a druga to możliwa przyczyna.
    >
    > Więc się zdecyduj o czym gadasz.

    Przyjmij do wiadomości, że jeśli wytniesz to o co pytam,
    to to nie zmieni sedna sprawy.