  • Data: 2010-07-22 17:38:08
    Temat: Re: Pożegnanie z SE k800i - jaki ap=?ISO-8859-2?Q?arat_teraz=3F?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:
    > Ja
    > poluję na SEC901. Miała chwilę Era trzeba było brać a nie się
    > zastanawiać.

    Dla mnie teraz c901 to ideał telefonu "telefonu" (a nie PDA). W
    odróżnieniu od K800 i K810, ma nie tylko lampę błyskową, ale też zwykłą
    "latarkę" LEDową. Poza tym 3G i małe rozmiary, przy tym znacznie lżejszy
    od c902 (bo nie ma metalowych elementów) oraz wyposażony... w normalne,
    zdrowe suwadło zakrywające "obiektyw" - nie tak wynalazek jak w c902.
    Ja kupiłem za 400 PLN nowy w drugiej ręki, z papierami.

    Jakub