  • Data: 2010-07-23 08:32:52
    Temat: Re: Pożegnanie z SE k800i - jaki aparat teraz?
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i2bai5$8c$1@inews.gazeta.pl...

    > No i ciągle mi wychodzi że lepiej kupić SEC510 niż te fajne cuda które nie
    > są mi potrzebne.
    > Mały, zgrabny, robi takie same zdjęcia w słońcu jak k800 i ma diodową
    > lampę.:-(
    > Jego plusem są bardzo ładne filmy i duży wyświetlacz w porównaniu z k800
    > za 300 zł chyba da się już kupić

    mam jeszcze LG KU 990i fajny, ale przy wiekszej ilosci zdjec przymula wiec
    najelipiej przerzucac
    na kopmpa. Ma wideorozmowy, bez systemu operacyjnego aparat 5 megapixeli ,
    do wyboru auto lub manualny focus
    (manualne ustawianie ostrosci czyli imitacja lustrzanki), no i lampe
    blyskowa niestety led. DO 300 zl na allegro kupisz nowy