  • 11. Data: 2010-09-22 11:32:56
    Temat: Re: Pozamiatane u4/3? ;)
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 21:21:23 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Powiększyć tę z kompakcików :)

    ja tam profesjonalistą nie jestem ale ZTCW kiedyś w zakładach
    fotograficznych (gdy to sie jeszcze zdjecie legityacyjne/dowodowe robiło
    tokimu kamerami) te wielkoformatowe aparaty jakis wielkich obiektywów nie
    posiadały - one były w sumie normalnej wielkości ino dość mocno oddalone od
    kliszy.

  • 12. Data: 2010-09-22 12:06:32
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    ...::QRT::... pisze:

> [...]
    > posiadały - one były w sumie normalnej wielkości ino dość mocno oddalone od

    Z tego co pamiętam, to nie były to wielkoformatowe aparaty, tylko aparat
    z 4 obiektywami o małym kółku obrazowym (takim na wielkość zdjęcia
    legitymacyjnego). A poza tym średnioformatowe aparaty (pewnie są jakieś
    wyjątki) nie mają obiektywów o lepszym świetle niż f/2,8, a stare
    średnioformatowe np.6x9 dysponują obiektywami o świetle f/6,3, więc nie
    muszą mieć dużych soczewek.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 13. Data: 2010-09-22 12:29:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 14:06:32 +0200, Paweł W. napisał(a):

    > Z tego co pamiętam, to nie były to wielkoformatowe aparaty, tylko aparat
    > z 4 obiektywami o małym kółku obrazowym (takim na wielkość zdjęcia
    > legitymacyjnego)

    W użyciu były np. Globiki, więc jak najbardziej wielkoformatowe.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 14. Data: 2010-09-22 12:50:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 13:32:56 +0200, ...::QRT::... wrote:
> [...]

    I odpowiednio wydluzyc swiatlo ;)

> [...]
    > posiadały - one były w sumie normalnej wielkości ino dość mocno oddalone od

    Za to mialy f/ile? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2010-09-22 15:59:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Wyszomirski pisze:
    > Czekamy zatem na obiektywy z nadmuchiwanymi soczewkami - podłączasz
    > pompkę do materacy i za chwilę z obiektywu do micro 4/3 robi Ci się
    > obiektyw do Sinara:-)

    Pewnie takiego zuma zrobią do komórek :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2010-09-22 22:14:42
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    > Pewnie takiego zuma zrobią do komórek :)

    Nie - tam nie bedzie gniazda do pompki. Wyślesz płatnego sm-sa i aparat sam
    Ci nadmucha:-)))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)