  • 1. Data: 2010-09-21 00:30:46
    Temat: Lampa LED do makro
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.wired.com/gadgetlab/2010/01/led-of-the-ri
    ngs-the-60-macro-flash/
    na ebayu od chińczyków to kosztuje jakieś śmieszne pieniądze, w dodatku to
    świeci stałym światłem, a nie błyska, więc można użyć automatyki bez
    bawienia się w TTL, a dodatkowo widać co się pstryka.
    Ktoś się już bawił?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-09-21 05:05:44
    Temat: Re: Lampa LED do makro
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.09.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

> [...]
    > świeci stałym światłem, a nie błyska, więc można użyć automatyki bez
    > bawienia się w TTL, a dodatkowo widać co się pstryka.

    Ile kosztuje ledowa latarka na rynku? Kup wypróbuj, bo to nie będzie
    różnicy, no poza formą, ale czy warta różnicy 20zł/$60?
    Ponieważ świeci ciągłym światłem to ttl zbędny, a i wb się opanuje :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".