  • 1. Data: 2010-09-21 08:32:29
    Temat: Pozamiatane ;)
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Witam.

    http://www.optyczne.pl/3339-nowo%C5%9B%C4%87-Sigma_S
    D1.html

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Jeżeli już trzeci dzień nie chce ci się pracować, znaczy, że to środa.

  • 2. Data: 2010-09-21 08:48:47
    Temat: Re: Pozamiatane ;)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > http://www.optyczne.pl/3339-nowo%C5%9B%C4%87-Sigma_S
    D1.html

    O kilka lata za pozno.
    Teraz praktycznie nikt sie tym mnie bedzie podniecal...

    J.

  • 3. Data: 2010-09-21 09:27:45
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mariusz [mr.] wrote:

    > No i ciekawe jak będzie z trzymaniem koloru na powiększonej
    > powierzchni. Te ich różowe czerwienie były kiedyś ohydne...

    W DP2 to poprawili, ale nie w 100%

  • 4. Data: 2010-09-21 10:04:30
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "bakulik" <i...@n...polska> wrote:

    >Re: Pozamiatane ;)
    >
    > http://www.optyczne.pl/3339-nowo%C5%9B%C4%87-Sigma_S
    D1.html

    Ostatnio coś dużo tych "zamiataczy"... Będzie czyściutko? ;-)

    [mr.]

  • 5. Data: 2010-09-21 10:14:35
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

  • 6. Data: 2010-09-21 14:29:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    bakulik pisze:
    > Witam.
    >
    > http://www.optyczne.pl/3339-nowo%C5%9B%C4%87-Sigma_S
    D1.html

    Jak dla mnie to najciekawsza premiera tej Photokiny. Ciekaw jestem jak
    sobie poradzili z bolączkami SD14 i SD15. No i ciekaw jestem jakości
    reprodukcji szczegółów. Z niecierpliwością czekam na testy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 7. Data: 2010-09-21 18:05:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
> [...]
    > sobie poradzili z bolączkami SD14 i SD15. No i ciekaw jestem jakości
    > reprodukcji szczegółów. Z niecierpliwością czekam na testy.

    Szkoda tylko, że do sigmy pasują sigmy.
    Aczkolwiek mała szkoda, bo to zwykłe 15Mpx, może i szczegółowe, ale
    stawiam, że z iso 400 max.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2010-09-21 18:56:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Szkoda tylko, że do sigmy pasują sigmy.
    > Aczkolwiek mała szkoda, bo to zwykłe 15Mpx, może i szczegółowe, ale
    > stawiam, że z iso 400 max.

    Poczytałem sobie trochę komentarzy na optycznych nt.Sigmy i Fuji - 2
    najciekawszych premier tej Photokiny - my zawsze znajdziemy jakieś "ale"! ;)

    [OT]
    A mnie osobiście zastanawia, czemu producenci nie mają w swojej ofercie
    czegoś takiego:
    - jeden model lustrzanki - kilka matryc
    - jedna matryca - kilka obudów (chociaż ostatnio w u4/3 zaczyna być ta
    idea realizowana)
    - dlaczego lampy błyskowe niezależnych producentów nie mogą mieć z menu
    wybieranego systemu błysku - N/C/P/O [Sony ma niekompatybilną stopkę,
    więc odpada], tylko trzeba albo stopki z elektroniką wymieniać[Metz],
    albo całe lampy kupować.

    To tak, żeby tradycji stało się zadość, aby coś od siebie ponarzekać. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/
    "Do czego służy migawka 1/1000000s - aby móc sfotografować kobietę z

  • 9. Data: 2010-09-21 19:07:25
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Paweł W. napisał:
> [...]
    > - jeden model lustrzanki - kilka matryc
    > - jedna matryca - kilka obudów (chociaż ostatnio w u4/3 zaczyna być ta

    Podobno Olympus szykuje się do tego typu modularnego aparatu.

    No i od dawna tego typu rozwiązania są w średnim i dużym formacie.
    Najbardziej kompletny system ma chyba Sinar gdzie klocki możesz sobie
    składać w prawie dowolny sposób.

    m.

  • 10. Data: 2010-09-21 19:19:01
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > No i od dawna tego typu rozwiązania są w średnim i dużym formacie.

    MF i LF to nie ta planeta. Poza tym chyba nadal nie ma matryc do LF
    (poza tą ostatnio pokazaną przez Canona, która nawet wersją
    przedprodukcyjną nie jest)?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --