  • 1. Data: 2010-09-21 09:57:58
    Temat: Re: Pozamiatane u4/3? ;)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:i79usu$a2b$1@news.task.gda.pl...
    > Hej.
    > Jak już tak wszyscy "zamiatają" to wrzucam zajawkę nt. Panasa GH2 -
    > następcy GH1 ze ZDECYDOWANIE najlepszą matrycą 4/3 (sam nie wiem jak to
    > zrobili, ale było to widać zarówno na wysokoczułych samplach jak i w
    > testach, np.:
    > http://www.dxomark.com/index.php/eng/DxOMark-Sensor/
    Camera-rankings ).
    > http://www.dpreview.com/previews/panasonicdmcgh2/
    > pozdrawiam
    > Mariusz [mr.]

    Moze ktos wpadnie do mnie i pozamiata?
    Mam w pracowni niezly bajzel ;)

  • 2. Data: 2010-09-21 10:07:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:i7a03g$ch8$1@news.task.gda.pl...
    > [..]

    > A nie boisz się, że się potem niczego nie doszukasz?

    No wlasnie dlatego sam sprzatam ;)

  • 4. Data: 2010-09-21 11:06:41
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Moze ktos wpadnie do mnie i pozamiata?
    > Mam w pracowni niezly bajzel ;)

    A nie boisz się, że się potem niczego nie doszukasz?
    Zresztą, co to za zamiatanie? Wrzucą k-r, D7000, K-5, SD-1, GH2 i
    myślą, że robota wykonana... ;-)

    [mr.]

  • 5. Data: 2010-09-21 18:04:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
    > ZDECYDOWANIE najlepszą matrycą 4/3 (sam nie wiem jak to zrobili

    Pewno zajrzeli do Canona G10 i mają teraz pomysł na 80Mpx. Na razie
    jednak 16 wystarczy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-09-21 18:15:26
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > Pewno zajrzeli do Canona G10 i mają teraz pomysł na 80Mpx. Na razie
    > jednak 16 wystarczy :)

    80 wypuścił na razie Leaf. Zobaczymy kiedy to przejdzie niżej :)

    m.

  • 7. Data: 2010-09-21 18:30:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > 80 wypuścił na razie Leaf. Zobaczymy kiedy to przejdzie niżej :)

    No... przymierzając gęstości kilku kompaktów wychodzi mi z miliard
    pikseli :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wymyśliłem patent na pomniki, co korpusy są stałe, a tylko głowy się
    zmienia/

  • 8. Data: 2010-09-21 19:07:45
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > No... przymierzając gęstości kilku kompaktów wychodzi mi z miliard
    > pikseli :)

    Matryce to pikuś. Gdzie znajdziesz do tego optykę :)

    m.

  • 9. Data: 2010-09-21 19:21:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Machowski pisze:
    > Matryce to pikuś. Gdzie znajdziesz do tego optykę :)

    Powiększyć tę z kompakcików :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie
    patrzeć/

  • 10. Data: 2010-09-22 07:03:25
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał
    :

    > Powiększyć tę z kompakcików :)

    Czekamy zatem na obiektywy z nadmuchiwanymi soczewkami - podłączasz pompkę
    do materacy i za chwilę z obiektywu do micro 4/3 robi Ci się obiektyw do
    Sinara:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)