  • 31. Data: 2009-04-13 19:27:00
    Temat: Re: Powrót - z lustra do kompaktu
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze PSYLO:

    > Że co? :-)
    >
    > Rozwiń swoje argumenty, bo nie za bardzo rozumiem co masz na myśli.

    Unikalna plastyka tej matrycy gryzie się z legendarną plastyką tych
    obiektywów.

  • 32. Data: 2009-04-13 19:38:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > 9600 to straszna kobyła. dSLR z spacerzoomem byłby niewiele większy.

    To prawda, dlatego wymieniłem 18-200IS Canona i 18-250 Tamrona. Ale
    musisz przyznać, że w taniej niż te obiektywy można już mieć obiektyw z
    matrycą w postaci właśnie takiego Fuji, czy czegoś podobnego. Ze
    sprzedaży korpusu 450D wątkotwórczyni może kupić właśnie taką dużą i
    dobrą hybrydę wraz z konwerterem Rynoksa, żeby mieć dobre zwykłe
    zdjęcia, jak i makro (na trybie makro w aparacie proponuję nie polegać -
    to do Weroniki), a może na jakieś przyzwoite tele x1,4 lub x2 starczy.
    300mm x2 przy przyzwoitym świetle, jakie daje taka nasadka daje duże
    możliwości przy niewielkich kosztach jak na amatora.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 33. Data: 2009-04-13 20:05:29
    Od: j...@a...at

    On 13 Apr., 21:16, PSYLO <p...@o...pl> wrote:

    > O jakich "możliwościach" piszesz?

    - jasnosc
    - rozdzielczosc
    - zakres ogniskowych
    - stabilizacja

    > Że co? :-)
    >
    > Rozwiń swoje argumenty, bo nie za bardzo rozumiem co masz na myśli.

    poczytaj troche o warunkach absorbcji swiatla na powierzchni matrycy
    to zrozumiesz.

    XXX

  • 34. Data: 2009-04-13 20:27:59
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 13 Kwi, 17:53, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Ogniskowa powyzej 200-300mm nic Ci nie da - ladnych zdjec
    > zwierzat nie robi sie dzieki temu, ze ma sie dluuuga ogniskowa...
    > Jak nie wiesz jak podejsc "sarne" to i 1000mm Ci nie pomoze ;)

    Mnie dziś na sarnę wystarczyło 300 plus podparcie (szyba samochodu)
    Plus manualne ostrzenie w celowniku , oczywiście (AF to se można nie
    powiem co. Może pannę na ławce w parku a nie zwierzęta w plenerze)

  • 35. Data: 2009-04-13 20:56:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Weronika pisze:
    > Naprawdę nie chcę tego lustra, mam dość... jest dla mnie wielkością wsam
    > raz, ale jakby było jedno szkło do wszystkiego...

    ROTFL

    To tak, jakby ktoś chciał mieć pojazd, który jednocześnie będzie
    pakowny, szybki, tani, bezpieczne i nie utykający w korkach ;)

    > a nie że do makro obiektyw kosztuje fortunę,

    Niekoniecznie.

  • 36. Data: 2009-04-13 20:57:16
    Od: j...@a...at

    On 13 Apr., 22:27, "d...@v...pl" <d...@v...pl> wrote:

    > Mnie dziś na sarnę wystarczyło 300 plus podparcie (szyba samochodu)
    > Plus manualne ostrzenie w celowniku , oczywiście (AF to se można nie
    > powiem co. Może pannę na ławce w parku a nie zwierzęta w plenerze)

    mozna gdzies to zdjecie zobaczyc ?

  • 37. Data: 2009-04-13 21:17:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > c450d z kitem to sprzet z najnizszej polki , nie oczekuj cudow.
    > zeby osiagnac takie mozliwosci jak z fz 50 trzeba wlozyc co najmniej
    > 6000-8000 pln w obiektywy

    Znowu cię tu przywiało z kretyńskimi teoriami?
    A kysz stąd!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 38. Data: 2009-04-13 21:20:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Weronika pisze:
    > Chętnie usłyszę opinie o tych aparatach... może z wielką chęcią o
    > pierwszych 4...

    Bierz G9, prawdopodobnie jego ogniskowa będzie Ci bardziej pasować niż
    G10. Do makro kup tutkę i jakieś soczewki (są zestawy, tanie jak barszcz).
    Daruj sobie wszystkie zumy o krotności większej jak sześć.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../

  • 39. Data: 2009-04-13 21:40:10
    Od: j...@a...at

    On 13 Apr., 23:17, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

    pisalem przeciez ze to nie teoria tylko praktyka.
    wiemy , wiemy , masz canona i tamrona , ktore robia zawsze ostre
    zdjecia z reki , na matowke itd itp.
    prawdopodobnie jestes wybrykiem natury.
    ja tam wole racjonalne myslenie od zdawania sie na lut szczescia.
    chyba niewielu jest jeszcze tutaj takich , ktorzy wierza w Twoje
    wynurzenia.

    wiemy tez, ze zaraz pokazesz ostre zdjecie krzakow i jakiejs starej
    poaustrackiej polruiny ,albo nawet i anteny ( nawet niesaltelitarnej ,
    jedynie dipolowej) , ktore beda dowodem ze c450 d ostrzy idealnie i
    to za grosze ( nawet z ruskim obiektywem ).
    Drogi Adasiu vulgo Janeczku , chyba nikt nie da sie zlapac na
    damagogie , ktora chetnie glosisz .

    ja wole fakty i ostre zdejcia.

    XXX

  • 40. Data: 2009-04-13 21:50:45

    On 13 Kwi, 23:57, j...@a...at wrote:

    > mozna gdzies to zdjecie zobaczyc ?

    Nie można. Nie nacisnąłem spustu - sarna siedziała za kępą chyba
    wrotycza.
    Niemniej , zdjęcie jak najbardziej wykonalne
    Pozdro Marcin